Volgers

zaterdag 23 maart 2024

Gestempelde condoleance kaarten

Hallo allemaal,

Vandaag zag ik op het blog van GerJanne het
leuke idee van "One sheet wonder" kaartjes,
waarvan zij dan de inspiratie bij Daphne vandaan haalde.
Ik dacht meteen dat idee kan ik gebruiken om
een serietje condoleance kaarten mee te maken.

Ik heb tegenwoordig zoveel condoleance kaarten nodig,
dat mijn voorraadje zo geslonken is
en ik er dringend wat moest bijmaken.

Ziezo ze zijn al gemaakt.

Net zoals GerJanne laat zien
begonnen met een papier A4 formaat
Dat met potloodlijnen in 4 verdelen,

Na het stempelen op de potloodlijnen snijden.
Ieder kaartje gemat op zwart en op 
een correspondentiekaartje geplakt.


De kaartjes nog eens afzonderlijk op de foto,
zodat je het beter in detail kan zien.





Deze kaartjes zijn gemaakt met Card-io Majestix stempeltjes:
Dragonfly Garden en Emily's Garden.

De teksten met uitzondering van 1 tekst 
komen uit CS1041van Marianne Design.

Nog even een lieve selfie laten zien
van mij en mijn beste vriendin Mila
Wat ik ook doe, ze is er altijd bij.
Hier zitten we samen achter de computer.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

16 opmerkingen:

  1. Mooi je selfie !!!!
    Mooie serie zo , goed idee op A4 beginnen !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie serie Carla....ik ziet er ook over te denken om dat eens te doen....mooie selfie met je beste vriendin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke selfie!
    Goed idee om zo je condoleancekaarten te maken, het is een mooie serie geworden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb net de post van GerJanne gelezen, en zie de jouwe er meteen achteraan.
    Ook jij hebt mooi kleurtjes gebruikt.
    Mooie set kaarten.
    Grietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten en een leuke selfie, ze kijkt je echt aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, nog even en heel bloggersland is aan het "one sheet wonder" stempelen.
    Wat leuk!!
    Ook deze van jou vind ik heel erg mooi.
    Je kan zoveel met deze kaarten, de juiste tekst erbij en je kan het voor veel gelegenheden gebruiken.
    Aaaah, wat lief, die foto van jou en Mila🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, jou serie ziet er ook al zo mooi uit! En een leuk idee! Gezellig zo samen achter de computer met Mila.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie serie kaarten met het "one sheet wonder" stempelen.
    Wat een mooie foto van jou met Mila. Gezellig om zo'n vriendin te hebben.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige serie condoleance kaarten Carla met deze techniek.
    Mooi gemaakt.
    Leuke selfie.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gestempeld in diverse kleuren. Mooie stijlvolle kaartjes met de teksten erop.
    En een leuke foto van Mila en jezelf.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Carla,
    wat leuk dat je het meteen ook geprobeerd hebt. En zoals ik begrijp heb jij eerst de teksten gestempeld. Dat is ook een goed idee! Daar heb ik niet aan gedacht, omdat ik nog niet wist wat voor kaartjes het zouden worden. En wat een leuke selfie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om te zien dat je ook met een one sheet wonder bezig bent geweest. Het geeft ene leuk effect hè. Dit zijn ook mooie kaarten geworden, en zo heeft elke kaart wel iets. Ik schreef al bij GerJanne dat we nu nog maar. Een kerstserie moeten maken. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooie serie kaarten en een prachtige foto van jou en de kat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie serie is het geworden, in het verleden wel eens gedaan maar ga het zeker nog eens weer doen.
    leuke selfie van jou en Mila.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie condoleance kaarten. Hele mooie t3 huidkleur. Wat een leuke foto samen met de poes.(wij missen een poes ook… maar we zijn veel onderweg en dan kan het niet…. Als je de poes vaak alleen thuis moet laten… Is het niet leuk voor de poes en voor ons ook niet voor ons…. Maar het geeft veel gezelligheid. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen