Volgers

zondag 10 maart 2024

Beterschap

Hallo allemaal

Vandaag mag ik voor KIC
hun Gastdesigner zijn.
Dat is altijd leuk om te doen.
Er werd mij gevraagd om een
BETERSCHAPSKAART
te maken.


De stempel van de Vergeet-Mij-Nietjes is een 
digital stamp van Sheepski Designs
Deze heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Niet gemakkelijk want het zijn hele kleine bloemetjes.
Op de foto zijn de hartjes bruin, maar eigenlijk zijn ze geel.
De achtergrond gemaakt met een beetje Distress Inkt
en er wat spetters bij gedaan.


Om deel te nemen aan de challenge kunnen jullie HIER
bij KIC eens een kijkje nemen en inzenden.

CHALLENGE: 
Sheepski designs : challenge #84, Anything Goes (2de inzending)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk,
 Groetjes 
 Carla

12 opmerkingen:

  1. Je hebt de vergeet-me-nietjes prachtig ingekleurd, en er een heel mooie kaart mee gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje met dit prachtig boeketje erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stempel op je kaart !!!
    Heel mooi !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie beterschap kaart met de leuke vergeet mijnietjes. Mooi gekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie beterschapskaart met bosje vergeet-mij-nietjes.
    En leuk dat je gastdesigner mocht zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart Carla, ik houd van Vergeet-mij-nietjes, al als klein meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje Carla
    Ik heb het kaartje vergroot en toen was duidelijk te zien dat de hartjes geel zijn
    Heel mooi gedaan
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind 'm erg mooi geworden, mooi ingekleurd ook.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige beterschapskaart Carla.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje.
    Leuk dat je gd wilde zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen