Volgers

woensdag 22 november 2023

Santa Claus (2) Contributor bij Beccy's Place

Hallo allemaal,

Zoals ik gisteren bij mijn 1ste kaartje met 
de digital stamp set "Santa Claus" al aankondigde,
ging ik vandaag mijn 2de kaartje met een digi
uit deze set plaatsen.
En hier is die dan.

De stempel set "Santa Claus" kan je HIER 
in Beccy's Online Store vinden.
Ik heb deze uitgeknipt en ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.
In het rondje een achtergrondje met kerstbomen gestempeld.
Een strook DP van Lily of the Valley .
De achtergrond van kraft gemaakt met een embossingfolder.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla


9 opmerkingen:

  1. Ook deze stempelversie vind ik superleuk Carla
    Het hert staat er zo trots bij te kijken en de achtergrond met bomen vind ik er prachtig bij!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart Carla.
    Leuke digi.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met dit leuke bomen achtergrondje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa, ook hier is je kaart mooi. Het hert staat tegen een mooie achtergrond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een statig mooi rendier! De gestempelde kerstbomen doen het er goed achter!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi rendier, mooi gekleurd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n rondje met stempelwerk! Schattige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, vind het een mooie opbouw van je kaart en het is zo'n lief rendier!

    BeantwoordenVerwijderen