Volgers

zondag 26 november 2023

Gnomes for Christmas

Hallo allemaal,

Mijn volgende kerstkaart komt er aan.

Deze vrolijke gnomes zijn volop aan het 
dansen op de X-mas Party.
Snel even een selfie nemen en ... hopla daar gaan we weer.
Come on let's twist again ...
... de kabouterdans ...


De leuke digital stamp is er ééntje van Sheepski Designs.
Die heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos pencils.
Veel fantasietjes heb ik er niet meer bij gedaan,
want ik vind dat de digi op zich, zo mooi en grappig is,
dat die de meeste aandacht moet krijgen.


CHALLENGE:

Sheepski Designs : challenge #80 Getting Ready for Christmas (3de inzending)

4-Season challenge : #74 - Gnomes

Girlz Creative Christmas Challenge : challenge 48 - kaart nav een kerstlied
(De kerstkabouter komt  = een kinderlied van Kabouter Plop)

Stamping Sensations : Nov. ch. - Get reeady for Christmas (2de inzending)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes
 Carla

24 opmerkingen:

  1. De X MAS party vind ik al zo goed gevonden, haha Deze digi verdiend zeker de aandacht, en wat kun je toch prachtig inkleuren! Fijne zondag verder Carla,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat MOOI Carla.....lekker vrolijk kaartje! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke digi, mooi kaartje heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is idd zo'n leuke digi. Mooi gekleurd. Meer vraagt hij niet.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, en je verhaaltje erbij.... Geweldig!!!!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje met deze leuke digi.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijkheid op je kaart !
    Gaaf !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, ik hoor de muziek hier helemaal 😂
    Je hebt de digi prachtig ingekleurd, het is een heel gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha wat een vrolijk feest en die selfie is heel goed gelukt. Mooi ingekleurd en leuk die vrolijke sterren erbij. Het matten op rood cardstock geeft een mooi effect.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat staan ze gezellig bij elkaar die gnomes, ze stelen echt de show op je kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The gnomes are sweet and fun! The colouring is enough, you are right, less is more...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gnomes are always fun and six of them even more so, many thanks for sharing with us at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A lovely fun image beautifully coloured. Thanks for joining us at Stamping Sensations.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha wat een gnoome lol, Carla
    Heel leuk gemaakt en wat zijn ze grappig, leuke kaart
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihihi, wat een gezelligheid! Een mooie vrolijke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jaa, deze digi is zo gaaf! Ik heb hem ook in mijn bestanden. En dank je wel voor de kaart die ik van je kreeg voor mijn verjaardag! Superleuk. Hij hangt hier in de kamer, kan ik er nog mooi van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze leuke digi heb ik ook, hij is zo leuk en wat maakte je er een gave kaart mee, met heel mooi kleurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een vrolijke bende, hey donkere papier past hier heel goed bij.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die vermaken zich heel goed zo te zien. Een prachtig kaartje hoor!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a cheeky little bunch, love this card! Thanks for joining us at Stamping Sensations this month.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart met die grappige gnomes, echt tof!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke gnome staat er op je kaart.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gezellige Xmas party met zoveel leuke Gnomes! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen