Volgers

zaterdag 22 april 2023

Gisteren was ik jarig

Hallo allemaal,

Gisteren was ik jarig en ik heb er van kunnen genieten.
Met de Corona van de voorbije dagen dacht ik 
dat het anders ging uitdraaien.
Ik ben hiervan nog wel veel moe, maar  dat voelde ik pas
wanneer het familiebezoek terug weg was.
Ach ja, daarna kon ik wel wat uitrusten
en vandaag wat langer uitslapen.
Het waren deze keer geen zelfgebakken taarten,
maar de kaastaarten  met aardbeien van de winkel 
hebben ons ook goed gesmaakt.

Leuk dat ik zoveel verjaardagskaarten heb mogen ontvangen.
Ook daar heb ik enorm van genoten,
want met echte post voel je je pas echt jarig.
Waarschijnlijk zijn er nog onderweg,
maar in het weekend komt er bij ons geen postbode,
dus zal ik nog even moeten afwachten.
Van de kaartjes blijf ik nog tot deze zomer nagenieten,
dan pas gaan ze in mijn verzameldoos.

Bij deze wil ik volgende mensen bedanken
voor de mooie verjaardagspost.
(Sorry de foto's zijn niet zo goed genomen)

Elle-Jeanne, Martha en Cindy (gezin van mijn zoon)

Marie-Jeanne, Ineke, Nicolette, Karin, Marian

Anne-Marie, Margreet, Hermien, Eri

Petra, Nancy, Marleen, Brenda, Hermine

Lianne, Christa, Claudia, Hermien

Trijntje, Jeanet, Caroline, Marleen

Daphne, GerJanne, schoonouders


Een kleurplaat van (het gezin van mijn dochter)
en nog een extra van Stan.

Ik vind dit zo lief van jullie.
Allemaal heel veel bedankt.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

15 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die kaarten !!!! Geniet ervan !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veel kaartjes heb je gekregen, leuk om na te genieten van je verjaardag. Tja die corona kan een lange nasleep veroorzaken. Ik hoop dat je vlug opknapt en weer energie krijgt om een en ander te doen.
    Leuke kleurplaten van de kleintjes 🙂 Levy doet dat ook al graag.
    Groetjes en fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je was jarig Carla, zie ik. Nog Van Harte Gefeliciteerd en hopelijk ben je vlug weer de oude... En wat een verwennerij met zoveel post, dat wordt nog lang nagenieten!
    Goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je lekker verwend met al die mooie kaarten Carla! Geniet ervan! En hopelijk ben je snel weer helemaal de oude!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van mij ook nog van harte Gefeliciteerd met je verjaardag Carla en je bent goed verwend mede door alle mooie kaartjes met de post! De nasleep van corona herken ik en kon mijn 65 ste verjaardag echt niet vieren was te kort dag, fijn dat jij dat wel kon. Hoop dat je energie weer snel terug komt.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je zoveel post ontvangen h3bt Heel gezellig. Hopelijk voel je je snel weer de oude. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent goed verwend Carla, mooie kaarten en als nog gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd en je bent behoorlijk verwend met kaarten zet!
    Hopelijk knap je steeds meer op.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte met je verjaardag en wat gezellig al de verjaardagskaarten. Fijn dat je het kon vieren.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, fijn dat je toch hebt genoten. Je hebt een mooie verzameling kaarten gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je bent goed verwend met al die mooi kaarten.
    Nu nog na genieten.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige felicitatiekaarten Carla
    En zulke mooie kleurplaten
    Je bent echt terecht verwend!
    Nu lekker bijkomen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een verwennerij, al die kaarten. Leuk hoor. Ook de kleurplaten zien er tof uit.
    Fijn dat je wat opgeknapt bent. Succes met het laatste stukje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog van harte gefeliciteerd Carla, en wat een mooie en veel kaarten heb je gehad.
    Fijn dat je het hebt kunnen vieren...nasleep iets minder, maar dat zal mettertijd ook wel in orde komen.. Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat ben je verwend met mooie kaarten en leuke tekeningen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen