Volgers

zondag 2 april 2023

Gastdesigner bij Stamping Sensations

Hallo allemaal,

Ik heb het er nooit over dat ik ergens 
gewonnen heb of in een Top sta.
Al die kaartjes plaats ik gewoon op mijn
blog in de rechter sidebar.
Die van de laatste maand bovenaan
en daarna zakken ze onder mijn blogarchief.
Voor wie er voor geïnteresseerd is
moet daar maar eens gaan kijken.

Bij Stamping Sensations had ik onlangs
nog een Top plaatsje en als je dan op 1 staat
in de Top, mag je Gast Designer zijn.
Dat is vandaag
en het thema is een CAS kaart.

Deze heb ik gemaakt.


CAS vind ik ook heel leuk om te maken,
alleen weet ik niet zo goed of ze bij niet kaarten 
maaksters in de smaak vallen.
De stempel heb ik ingekleurd met
Faber Castell Polychromos.
Mijn kaart was snel klaar.


Maak jij ook graag eens een CAS kaart
dan kan je die heel de maand lang bij
Opgelet ze moet wel gemaakt zijn met 
een echte stempel of digital stamp.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

14 opmerkingen:

  1. Wat een schattig CAS kaartje en zo mooi ingekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig en lief kaartje! Mooie kleurtjes en ook mooi gekleurd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A lovely Springtime image Carla and so prettily coloured but still retaining the perfect CAS look.

    Thank you so much for being our April Guest Designer at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een lief kaartje en mooi gemaakt zo CAS. Dat vind ik heel moeilijk, wil er altijd nog wat bij doen en dan nog wat en voor je weet is de kaart vol! Dit is geen uitdaging voor mij! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar mag je best trots op zijn als je ergens een topplaatsje hebt behaald. Leuk om gastdesigner te zijn en je kaartje is mooi. Het moeten niet altijd drukke kaartjes zijn met een heleboel tierelantijntjes erop. CAS is ook mooi.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo schattig je kaartje en congrats met je top plaatsje
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo mooi gekleurd, schitterende cas kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig CASkaartje Carla
    Wat eebpn schattig konijntje heb je gekleurd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige caskaart Carla.
    Mooi ingekleurd.
    Je mag best trots zijn op je winnende kaartjes.
    Ik kijk regelmatig rechts boven bij je winnende kaartjes .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi en leuk kaartje en ik vind cas ook wel mooi hoor en zo zullen er vast nog veel mensen zijn denk ik.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Of wauw, wat mooi gekleurd!!
    Wat een ontzettend lief kaartje.
    Of CAS in de smaak valt bij niet laten makers...... geen idee, maar ik vind het altijd erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So very pretty and cute. Thanks so much for being our GDT.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Congrats on your GDT. Great CAS card and love the cute bunny beautifully coloured
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen