Volgers

woensdag 12 april 2023

Corona kwam op bezoek

Hallo allemaal,

Ja jullie lezen het goed het Corona-virus is nog aanwezig.
Ik moet vorige week bij de tandarts of apotheker besmet zijn geraakt.
Zaterdag net voor Pasen brak het uit.
Koorts, een zwaar hoofd, mijn smaak en reuk viel uit,
dus ik vermoede al dat het me te pakken had.
Gisteren was de apotheek terug open en geraakte ik aan een test.
Met die zelftest kreeg ik de bevestiging dat het Corona was.
Ondertussen had ik ook al mijn man en schoonmoeder aangestoken.
Zij die de koeien melken en kalfjes verzorgen
en dat was extra moeilijk wanneer je ziek bent.
We voelen ons ondertussen allemaal weer wat beter,
maar moeten nog in quarentaine blijven om 
niemand anders te besmetten.

Ik kan wel nog eens een kaartje laten zien,
want die had ik al gemaakt.
Het is ondertussen al bij de jarige, die niet op blog zit, toegekomen.


Een digi die ik op kraft heb uitgeprint en
ingekleurd met Faber Castell Polychromos.


Challenge: Allsorts Challenge - Week 722 / 723
In the Spring Garden

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

18 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje heb je gemaakt, Carla.
    En beterschap voor de hele ziekenboeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Carla.
    Wat vervelend bezoek heb je gehad.
    Beterschap gewenst voor jullie allemaal.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje is dat met die prachtige stempel. Gelukkig had je die al gemaakt, ik wed dat je daar nog geen puf voor hebt nu.
    Beterschap voor jullie allemaal, dat je maar weer vlug opknapt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Zo mooi gekleurd. Heel veel beterschap. Hopelijk knappen jullie gauw op en houden jullie er geen klachten aan over.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart
    Tjee wat vervelend dat C bezoek.
    Beterschap gewenst voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A cute Hedgie surrounded by Lily of the Valley Carla, many thanks for sharing with us at Allsorts Easter fortnight challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje en wat heb je dat weer mooi gekleurd zo op craft! Wat vervelend die corona! Je denkt er eigenlijk niet meer aan maar zo zie je maar!! Veel beterschap voor jullie allemaal! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat kun je toch mooi kleuren op kraft. Heel lief dat egeltje.
    Ik kan me wel leuker bezoek voorstellen. Wat vervelend voor je en ook lastig met het verzorgen van de koeien/kalfjes. Heel veel beterschap.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart , stempel op kraft is heel mooi gelukt.
    Beterschap voor allemaal.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje! Beterschap gewenst. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met lief egeltje en lelietjes van dalen. Vervelend dat jullie corona op bezoek kregen. Zit je niet op te wachten. Beterschap allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat balen Carla! In Nederland hoeven we niet meer te testen. Maar bij een eigen bedrijf snap ik het!
    Je kaart is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A cute little scene for your card. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week. Good luck!
    Sorry to hear you’re unwell. Hope you’ll soon be fully recovered.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje Carla
    Prachtig gekleurd op craft
    Vervelend dat je ziek bent, hopelijk knap je snel op, beterschap
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje met dat stekelige egeltje en de meiklokjes!
    Ik wacht nog wel even om langs te komen maar wens jullie allemaal veel beterschap.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card, love your colouring. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cute and fabulous card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje, en zo balen dat jullie ziek zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen