Volgers

donderdag 15 december 2022

Uil

Hallo allemaal,

Onlangs heb ik me, samen met een vriendin, 
laten aansluiten bij een vrouwenbeweging.
De eerste activiteit die we hadden 
was het maken van een uil in powertex.
Hij is niet echt geworden zoals ik hem wou,
daarom twijfelde ik om hem te laten zien,
maar ik zal het toch maar doen.
De foto heb ik nog maar pas genomen,
al wat te donker en als ik het nu zo bekijk
ga ik het groene sjaaltje nog vervangen 
door een rode strik voor de feestdagen.


Nog wat later met de flits aan


En dit een kerstkaartje voor mijn vriendin die
mee de uil is gaan maken.
Ik vond ééntje met een uil nu wel passen voor haar.


CHALLENGE:

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

19 opmerkingen:

  1. Ik vind je uil er prachtig uitzien, Carla. Een rode strik zal hem wel sieren! Je kaartje is leuk en heel toepasselijk voor je vriendin.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die uil van Powertex Carla, leuk spul is dat vind je niet. Die kerstkaart is ook leuk en toepasselijk voor je vriendin.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem juist heel leuk. De rode sjaal zal hem opfleuren.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Ik vind het een mooie uil! Heel knap gedan hoor en met een rode das om past hij zo in de kersttijd! Je kaartje past er mooi bij! Leuk die uil, en een persoonlijke Touch voor je vriendin! Altijd leuk! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uil Carla. En met een rode strik wordt het een leuk kerstuiltje. Mooie kaart met uiltje voor je vriendin.
    Ik wil je ook bedanken voor de geweldig leuke kaart met konijntjes die ik van je kreeg.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk is je uil schattig rood sjaaltje hij ziet er top uit. Ook je kerst kaart is leuk met het uiltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave uil heb je gemaakt en met rode strik ziet hij er vast heel leuk uit. Mooie, toepasselijke kaart heb je voor je vriendin gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om eens op een andere manier creatief te zijn. De uil ziet er leuk uit. Mooi gemaakt en je kaartje ook.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart, Carla! En die uil vind ik ook leuk!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je uil goed gelukt Carla! je uilenkaart is ook superleuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker leuk, Carla! Ik zie alleen maar een heel mooie uil! Een rode strik voor de feestdagen zal vast ook heel mooi staan. EN die kaart voor je vriendin is enig, met het verhaal erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave uil heb je gemaakt! Ik heb pas geleden ook met powertex gespeeld, vond het best moeilijk.
    De kaart is heel mooi, erg toepasselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke kaart heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem geweldig heel knap gemaakt... rrod zal hem goed staan met de kerst. je kaart is ook een polaatje..
    Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit.DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou zcarla, ik vind het een prachtige uil, knap gemaakt!
    Inderdaad met rode strik zal het nog mooier worden!
    Ook een leuke kaart voor je vriendin heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, juist heel mooi gemaakt! Knap hoor, hij staat daar mooi! En leuk het uilenkaartje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die uil is super leuk !!!!
    Je kaartje ook !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Knap gedaan hoor Carla, deze uil zo. Je moet wel bedenken dat het je állereerste uil is en oefening baart kunst. Maar hij ziet er al erg mooi uit, net zoals je toepasselijke kaart! 👍
    Fijne avond en alvast een goed weekend.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk dat je zo creatieve activiteiten kunt meedoen in groep. Je uil is leuk geworden hoor. Knap dat je die zelf hebt gemaakt. Leuk ook de uiltjeskaart voor je vriendin. Bedankt ook voor jouw kerstkaartje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen