Volgers

zaterdag 10 december 2022

It's beginning to look a lot like Christmas

Hallo allemaal,

De kerstkaartjes zijn zo goed als allemaal
de deur uit en de meeste zijn zelfs al toegekomen.
Sorry voor wie niks ontvangen heeft.
Ik zeg het ieder jaar opnieuw,
ik kan er geen nieuwe meer bijnemen,
ook al zou ik dat heel graag willen.
Ieder jaar gaan de portkosten naar omhoog
en het kost nu al een fortuin.
Ik hoop dat het in de toekomst vol te houden blijft.

Het kaartje voor vandaag is voor niet zover uit de buurt
en daar kan ik zelf postbode voor spelen.


Het stempeltje is nog een leukerd van Bugaboo.
Ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Voor de afwerking gebruikte ik ponsjes van hulstblaadjes
en bessen van Nellie Snellen.

Dit kaartje laat ik deelnemen aan de challenge van:
2 Sisters on the Blog : challenge 69 - kerstkaart met hulstblaadjes
Allsorts Challenge : Week 706 AG / Let it Snow
Creative Sketchy Girls : challenge 78 - sketch (zie hieronder, gedraaid)

En dan had ik graag nog wat foto's van mijn kerstversieringen laten zien








Ik heb ook al enkele kerstkaarten ontvangen.
Die hang ik aan 3 linten tussen keuken en living.
Een foto daarvan volgt later, wanneer ik alles ontvangen heb.
Het is nu nog wat kaal met de 6 kaarten die ik tot hiertoe ontvangen heb.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

26 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met de sneeuwman. Leuk weer een Bugabootje te zien.
    Het ziet er bij jou thuis suoergezellig uit!
    Dankjewel voor je prachtige kerstkaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk kun je niet iedereen een kaart sturen in blogland ik heb ook een vast aantal en daar kan ook niets meer bij hoor Carla! Je hebt een heel leuk kerstkaartje gemaakt met de sneeuwpop die zo om een hoekje kijkt en mooie hulst takjes ook! Het ziet er heel gezellig uit bij je en als ik doorde ramen kijk is het bij jullie ook WINTERS! Fijn weekend verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje in traditionele kleuren, geinig plaatje. Wat ook een leuke kaart is, dat is die van jou in mijn brievenbus, prachtig! Dank je wel. Ja het wordt ieder jaar gekker met die postzegels, jammer hoor. Zelf leg ik regelmatig wat klein geld opzij, speciaal voor de decemberzegels, dan doet het aan het eind van het jaar niet zo'n pijn in je portemonnee. Het is echt genieten daar bij jou in huis, heerlijke kerstsfeer, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your cute Bugaboo snowman! So cheerful and lovely colors in your design. Many thanks for joining the 'Snow' challenge at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart met die sneeuwpop die om het hoekje komt gluren. Leuk zoals je de sketch gebruikt hebt Carla en het ziet er gezellig uit bij jouw thuis.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart met deze leuke sneeuwman. Het is jammer dat ze de porto steeds verhogen…Jammer voor ons kaarten massagers die ook graag sturen. Maar je moet een grens trekken.. Ik zit ook aan mijn max.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful card,love your decorations. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een gezellige kaart gemaakt Carla, met deze leuke sneeuwman! En wat ziet het er al 'Kerstig' uit bij jullie! 🎄 Ook mooi gedaan!
    Nog een fijn weekend verder.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd, deze kaart.
    Mooie kleuren, echt Kerst.
    Leuk dat je de sketch gedraaid hebt, komt mooi uit zo met die hulst blaadjes.
    Je hebt gelijk hoor, het is bijna niet meer te doen, kaartjes sturen...... naar België kost en postzegel 1,55, of 2 kerstzegel, het is toch eigenlijk niet leuk meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daphne vanuit België naar Nederland zijn de portkosten voor een gewoon posttarief 2, 09 euro.
      Dat begint al te tellen hé. Na Nieuwjaar komt er nog een smak bij.

      Verwijderen
  10. Schattig kaartje, en heel mooi versierd ziet er top uit Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A fun snowman card Carla and you are so prettily decorated for Christmas. Many thanks for sharing with us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart, Carla
    De sneeuwpop komt zo mooi gluren!
    En wat heb je jullie huis mooi krrstig versierd, gezellig!
    En ja die portokosten rijzen de pan uit en je kunt niet iedereen een kaart sturen
    Inmiddels hangt jouw kaart hier in de keuken, mooi die gloeilamp met pinquinnetjes bedankt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt helemaal gelijk hoor Carla,ik hoop het ook zo te houden. En het wordt weer duurder! Des te leuker vind ik het dat ik jouw kaartje gisteren heb mogen ontvangen. Ik ga ze vandaag schrijven!
    Je bent al helemaal in kerstsfeer, leuk!
    En je kaartje is ook zo leuk, dank je wel voor het meedoen aan onze challenge!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk dat de sneeuwpop om het hoekje kijkt.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart met die leuke sneeuwpop die om het hoekje kijkt. Het is zo jammer dat onze hobby elk jaar duurder wordt door al die postzegels. Wat heb jij alles mooi versierd in huis!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weeral een heel mooi kaartje. jullie huis is ook geweldig mooi in kerststemming gebracht (kon ik ook in het echt zien), geniet er van!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kaart, en een geweldige afbeelding van die sneeuwman die om het hoekje kijkt.
    Gezellige hoekjes heb je gemaakt, fijne feestdagen alvast.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kaart heb je gemaakt en wat gezellig in je huis.
    Ja de kosten, leuk is het niet meer....ik denk dat ik aankomend jaar het ook anders ga doen....helaas.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kiekeboe!! wat een leukerd!! Ziet er gezellig uit bij jullie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf kaartje, Carla! Ik begrijp helemaal dat je er geen nieuwe meer bij kunt nemen, dat geldt voor mij al net zo. Ik maak dan wel het hele jaar af en toe kerstkaartjes, maar het zijn er net genoeg voorde vaste ploeg. En inderdaad...het kost nu al een fortuin!
    Jullie huis ziet er heel gezellig en sfeervol uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een mooie kaart Carla en idd jammer dat het verzenden zo duur geworden is want niks is leuker dan een echte kaart krijgen. Naar Nederland stuur ik nu altijd rechthoekige kaarten want voor een vierkante betaal je twee keer zoveel.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Carla. Ik weet niet zeker of ik je al bedankt had voor de verjaardagskaart. Het loopt wat door elkaar met de verjaardag kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A lovely cheerful card in the traditional colours and a great take on the sketch. Wonderful photos too. Thanks for taking part at Allsorts challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kerstkaart Carla. Wat een leuke stempel is de sneeuwman. Jammer dat de post zo duur wordt. In Nederland hebben we speciale kerstzegels, dan mag je kaarten tot 50 gram versturen. Normaal is dat tot 20 gram. Bij ons mag je geen kleine vierkante kaartjes versturen, maar verder maakt het niet uit als je maar genoeg port op de kaart doet.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nu dacht ik toch dat ik hier ook al langs kwam? Misschien zit het nog in je spam ? Alleszins ik vind al die mooie sfeerhoekjes heel gezellig. Je hebt er je werk aan gehad ! Leuke kerstkaart ook ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen