Volgers

zaterdag 17 december 2022

Condoleance kaart voor een man

Hallo allemaal,

Een buurman is overleden en deze middag is zijn uitvaart.
Een kaartje met bomen, omdat ik dit voor de 
bijwonende families passend vind.
Mijn dochter en haar man doen in hun tuin, 
met heel veel bomen, de onderhoud.


Ter herinnering wil ik nog eens verwijzen naar onze lopende challenge
van Carlin's Kaartenparadijs.

MOODBOARD + KERST.

Wil je deelnemen dan kan dat HIER
tot 31 december, 12.00 onze tijd.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

14 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met de persoonlijke toets!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie, ingetogen en toepasselijke kaart heb je gemaakt Carla. In deze tijd van het jaar vind ik zoiets altijd extra triest...
    Goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Carla.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor.
    Zo'n zelfgemaakte kaart brengt altijd veel extra troost.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige condoleance kaart Carla.
    Echt een persoonlijke kaart.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie condoleancekaart Carla
    Daar zal de familie troost van krijgen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serene deelnemingskaart. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen