Volgers

dinsdag 8 december 2015

The lady in red

Hallo allemaal,

Tussen de kerstversieringen door, wil ik jullie nog even een kaartje laten zien.
Ook deze dame mag mijn verkoopbakje in.


Het stempeltje is van Mo Manning en dit heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.
Het frame is 6002/0258 (Noor Design) van Joy Crafts.
De vlaggenlijn is gemaakt met 6002/0101 eveneens van Joy Crafts.
Het scrappapier komt van Boekenvoordeel.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

21 opmerkingen:

  1. SCHITTEREND Carla! Zo grappig met dit plaatje! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. rood is mijn lievelingskleur, dus ik kán niet anders dan dit een schitterend kaartje vinden!! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zo in het rood, heel mooi ingekleurd een toppertje weer Carla
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woho en ze zegt uit volle borst...
    Geinig kaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vind jij toch altijd leuke stempeltjes, Carla! Geinig kaartje.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart in het rood. leuke papiertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart,Carla met die grappige stempel.Mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha wat een leuke kaart Carla! Heel grappig de digi ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappige stempel Carla. Volgens mij ben ik met hetzelfde achtergrondpapier bezig om een kaartje te maken, ook toevallig !
    Leuk kaartje !
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi wat een leuke Carla, schitterende kaart
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha grappig kaartje Carla, ook hele leuke kleuren, je bent heerlijk actief hier zie ik wel....
    ik heb lang niet bij mijn blog foto's kunnen komen dus weinig meer geblowd, heb ook maar weinig volgers , soms denk ik waar doe ik het voor?
    bij jou is het de moeite waard, zoveel mensen als dat je volgen, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Carla,
    leuk zeg dit kaartje, ik begin die stempels van Momanning steeds meer te waarderen!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihi, ik moet soms echt om je kaartjes lachen....dit is er ook weer zo een !! Heel grappig en prachtig gedaan Carla !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supergaaf!! ik heb haar ook in mijn collectie en elke keer als ik haar zie kan ik en glimlach niet onderdrukken. Echt een super leuke stempel!
    Mooi DP.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig even iets anders Carla.....een hele leuke kaart en die vindt vást de weg naar een jarige jet. Superleuk.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig , grappige kaart weer Carla, goed dat je wat kaarten kan verkopen!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze kaart zal je snel kwijt zijn denk ik Carla, hij is zo leuk, wat een leuke digi, het is een héle mooie kaart zo.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart weer, Carla. Heel gaaf deze digi en alles past weer perfect bij elkaar ☺
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen