Volgers

dinsdag 1 december 2015

Cheerful Sketches, challenge #31, DT kaart "Christmas Lights"

Hallo allemaal,

Vandaag begint bij  Cheerful Sketches onze december challenge.
We hebben  een mooie en niet te moeilijke sketch, waar je weer alle kanten mee uitkan.
Doen jullie ook weer gezellig mee ?

Mijn voorbeeldkaartje is een kerstkaartje geworden met een leuke digi stamp "Christmas Lights" van onze sponsor StitchyBear erop.




Ik heb het stempeltje en achtergrond ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.


Zijn jullie ook nog benieuwd naar de andere voorbeeldkaartjes, dan moeten jullie op het challengeblog  van Cheerful Sketches eens een kijkje gaan nemen.

Onze sketch voor deze maand:



Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    heel mooi dat rood en groen.
    leuk sketch.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend mooi kaartje met prachtige warme kerstkleuren en een hele mooie ingekleurde grappige digi. Petje af !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart in deze traditionele kaarten en je hebt het schattige plaatje zo mooi ingekleurd! De lampjes lijken net echt :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaja, ik ben er weer. Wat een schatje van een kaartje heb je gemaakt Carla en weer zo´n schattig plaatje! Vooral de lampjes zijn mooi ingekleurd!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh goed dat ik je terug zie. Dat is toch wel heel langgeleden hé Trees.

      Verwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Carla.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei,oei, die zit serieus in de knoei!
    Een mooi en leuk kerstkaartje in de echte kerstkleuren.
    Deze skets moet ik misschien ook eens uitwerken want ik verspeel altijd te veel tijd aan het uitzoeken van hoe ik mijn kaart zal maken.
    Groetjes van je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leuke digi heb je gebruikt Carla en je kaartje is helemaal super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige, supermooi gekleurde digi!
    Ik vind het geheel ook erg tof door het ruitjespapier!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is te leuk gewoon Carla! Wat zielig dat hij verstrikt zit tussen de lampjes hihi :) Prachtige kerstkaart! Heel mooi DP, lekker warme kerstkleuren en weer prachtig ingekleurd!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit een schattige digi Carla, mooi gekleurd, mooi papier, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig stempeltje ! Leuk kaartje Carla
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart,Carla.Schattige digi en weer zo mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is dan wel weer een échte Carla kaart!
    wat een lief afdrukje, de kleurtjes mooi gecombineerd, leuke sketch en mooi afgewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, Carla. Leuke sketsch en wat een schattige stempel heb je gebruikt ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooe kaart zeg en ook een leuke sketch. Hij staat al in mijn boekje. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je laat ons vandaag weer een schatje van een kaart zien.
    Super leuk gemaakt.
    Hopelijk heb ik meer geluk, als ik over een paar dagen mijn kerstboom ga op zetten.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Carla,
    weer zo'n leuke stempelafdruk,
    mooi inde traditionele kleurtjes!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Carla Prachtig deze kaart volgens deze mooie schets. IK ga het ook proberen. leuke afbeelding! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely papers and super colouring on the image :-)
    Thank you for making such a great project using our Digis.
    It is a pleasure to sponsor you and I hope you have enjoyed working with our images.

    Best wishes,

    IKE x

    DT for StitchyBear Digi Outlet

    BeantwoordenVerwijderen