Volgers

donderdag 10 december 2015

Kleuren met Potloden "Anything Goes"

Hallo knutselaars,

Vandaag starten we met een nieuwe challenge bij Kleuren met Potloden.
Ons thema is "Anything Goes of Alles Mag", gemakkelijker kan toch niet.
Haal je kleurpotloodjes boven en maak een mooie kaart of project en neem ermee deel aan onze challenge.
Onze sponsor,  Scrapper's Delights schenkt aan de winnaar,  3 digi's  

Dit is mijn voorbeeldkaartje,  gemaakt met "Crafty Honeys Shopper"  een digi die ik uit de store gekozen heb 
De andere voorbeeldkaartjes staan te bewonderen op ons Kleuren met Potloden challenge blog, dus kom ook daar eens een kijkje nemen.


De kaart met de labeltjes er uit.

Deze digi "Crafty Honeys Shopper" kan je HIER in de store van Scrapper's Delights vinden.
Echt iets voor ons, knutselmeiden.


De digi heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes  

22 opmerkingen:

  1. Lief kaartje, Carla! Het boodschappenlijstje is op mij van toepassing!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan met die labeltjes...ook je kleurwerk is heel mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Carla, een leuk stempeltje.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze kaart prachtig Carla, mooi gekleurd, mooi papier, leuke kleuren , de labeltjes vind ik enig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Carla! Die tags zijn zo'n leuk detail en wat een mooie kaartvorm! Prachtig ingekleurde digi weer en super mooie kleuren!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kei leuk gemaakt!!!
    Het modelletje is helemaal super, zo met de ruimtes voor de labels.
    De kleurencombi maakt het een hele stoere meiden kaart.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carla, wat een leuke kaart! Dat model met de tags is erg leuk!
    Mooi gekleurd ook. Ik heb net een kaart met een plaatje klaar, als ik hem plaats ga ik meedoen!
    leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enig kaartje Carla, heel mooi voor een stoere meid

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Carla,
    mooi dit kaartje en ik vind het model zo leuk!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig ingekleurd Carla, een leuk model met de vouwen en het embossingfolder. Prachtig gedaan, toppie !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is eens iets anders zo met dat grijs,past wel heel goed bij het stempelafdrukje dus een mooi geheel.
    (Mijn vorige reactie was een test want ik kon al een paar dagen niet reageren maar onze Roel heeft het nu opgelost.)
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Carla!
    Fijn weekend
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Carla!
    Fijn weekend
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart,Carla.mooie digi en erg mooi ingekleurd.Superleuke embossing.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowwwwww wat gaaf is hij weer Carla
    en is dat jou boodschappenlijstje
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje en model. Leuke digi en labels. Het boodschappenlijsje op één van de labels spreekt mij wel aan.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi
    superleuk tof kaartje
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen