Volgers

zaterdag 8 november 2014

Snowman family

Hallo allemaal,

O wat schaam ik me.
Het is zo'n mooi weer en ik zit hier een kaart te maken met sneeuwmannekes.
Vandaag heb ik de huismuisjes maar weer eens aan de kant laten staan en nogmaals een digital van Beccy's Place gebruikt.



Deze digital stamp "Snowman Family" komt uit de Snowman Set en kan je HIER vinden in Beccy's digital store.
Ik heb hem ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.

Challenges waar ik met dit kaartje graag zou willen deelnemen:
Beccy's Place, A Month of Holiday Cards
Winter Wonderland, Frosty the Snowman
AnMaCreatief, challenge 38 Kerst (3de inzending)
Creapaleis, Kerst
Sketch Saturday, # week 335 naar sketch van hieronder

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. 
Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

21 opmerkingen:

  1. Ik vind hem superrrrr gaaffff Carla
    en leuke sketch
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja je moet ze nu toch al wel maken....weer of geen weer toch?
    Wat een gezelligheid weer zeg! Heel leuk!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sneeuwmannenkaart Carla....ik heb ook een kerstkaartje gemaakt vandaag (kan ik woensdag pas laten zien), maar ben ook even lekker op de fiets weg geweest...hoop dat jij ook nog van het weer genoten hebt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker weer ??? het was hier echt heel koud brr..
    Je kaartje met sneeuwpop is supermooi,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh...deze vind ik ook leuk geworden, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo’n mooi weertje en dan dan toch in kerststemming! Je hebt er weer een prachtkaartje van gemaakte, Carla!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben buiten in de weer geweest Carla, je tijd was toch wel goed besteed het kaartje is prachtig

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Carla....en het geeft toch niet,als je zin en tijd hebt lekker gaan freubelen....en zo te zien met prachtig resultaat


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn ook wel erg veel sneeuwpoppen hè? Misschien heb je wel erg zin in de winter in je onderbewustzijn? Grapje hoor, je kaart is erg leuk me die hele familie bij elkaar. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beautiful card Carla, I like the gorgeous image
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous card Carla, you've done a great job with the sketch. I really like the patterned paper you've used on this one, especially the lovely red and white polka dot. I also love the die cut Christmas tree and the die cut matt you used for the image.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Carla,

    Je kaartje ziet er fantastisch uit.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Carla, en wat een schitterend leuke stempel. Mooi gekleurd!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige afbeelding die grote familie sneeuwpop!!
    En een mooie kaart heb je ermee gemaakt.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kerstkaart heb je gemaakt Carla - heel leuk digitje weer en je kaart is helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief plaatje heb je weer gebruikt, Carla! Het is een prachtige kaart geworden. De groene achtergrond is erg mooi.
    En ja vandaag is het weer mooi weer, dus geen kaarten maken voor mij. (0_-)
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die is leuk geworden Carla ! Prachtig kaartje.
    groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw zeg, jij hebt niet stil gezeten deze week, wat een berg mooie kaarten heb ik net zitten bekijken. Stuk voor stuk bjoeties hoor. Ik kan ook eigenlijk geen dag blogger missen hihi.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Carla wat een prachtige kaart is dit geworden. Ja je moet je kerstkaarten toch klaar krijgen.....?? dus.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leukerd is dit. Gezellig dat je deze maand 3x hebt meegedaan aan onze challenge bij Anmacreatief deze maand. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen