Volgers

vrijdag 21 november 2014

Kerst in bruine tinten

Hallo bloggertjes,

Fijn dat jullie weer eens komen kijken.
Tja, Kerst in bruine tinten, kan het?
Het is weer eens iets anders hè en volgens mij kan het.
Benieuwd natuurlijk wat jullie evan vinden.
Eigenlijk was het al een beetje te donker om de kaart nog te fotograferen, maar ik kon niet wachten om hem pas morgen te plaatsen. Geduld is niet mijn sterkste kant, hihi.


Is het jullie al opgevallen dat ik dit een superleuke House Mouse vind?
De 4de keer dat ik hem gebruik en telkens in andere kleurtjes.
Ik heb hem weer ingekleurd met mijn Derwent coloursoft potloden en op de kerstballen zitten glitters van glitterglue.


Challenges waar ik met dit kaartje graag zou willen aan deelnemen:
House Mouse and Friends Monday Challenge, Add a little sparkle
Beccy's Place, A Month of Holiday Cards

Gezellig dat jullie kwamen kijken.
Ik vind het altijd superleuk jullie reacties te lezen.

Groetjes,
Carla



27 opmerkingen:

  1. Hij blijft dan ook wel erg leuk en deze in de bruine kleurtjes is ook erg leuk. Je vorige kaartje met de muisjes vind ook ook leuk.Een heel muisjes kerst wordt het bij jou!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het zijn weer erg lieve kaarten je kan er nog geen genoeg van krijgen zie ik groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla..
    een heel mooi kaartje met weer zo'n super leuk house mouse stempeltje en ook heel leuk van kleur...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carla,
    Ja, dat heb ik ook, wil meteen alles op de foto en hup..heb er 2 klaar die er pas woensdag op kunnen..
    Wat is dat stempeltje toch schattig, ik vind je kaartje prachtig in de bruine tinten,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi in die bruine tinten Carla en ik blijf fan van de muisjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi, nee, dat is me niet opgevallen dat je house mouse fan bent, Carla!
    En ja, bruin kan ook voor mij. Ik vind je kaartje weer super, want die House mousjes... Zucht!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card Carla, I like the image the colours and the embellishments
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Another fabulous card Carla, I love it! Great choice of colours for the baubles the little mouse is balancing and I love the papers you've chosen, they match perfectly with everything else. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn ook heel leuk Carla.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card, Carla! Your coloring is so beautiful and those soft colors are so pretty with the image. I love how you added the sparkle to the ornaments and all the little embellishments. Very pretty. Thanks for joining us at House Mouse and Friends Monday Challenge.

    Hugs,
    Snoopy :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende kaart Carla. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Carla, in deze kleuren vind ik hem ook super prachtig hoor. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kerstkaartje heb je weer gemaakt Carla - het schattige house mouse stempeltje is weer super gekleurd en ik vind alle kleuren kunnen voor kerst - ik vind hem super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het prachtige kleuren voor een kerstkaart! En dat je dat een leuke stempel vind, had ik écht nog niet door☺☺...het is weer een schatje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alles kan, Carla! Het is weer een juweeltje geworden! Zo’n schattige stempel en zo mooi ingekleurd door jou! Een pracht van een kerstkaart!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kan maar een voorkeur voor een bepaald stempeltje hebben of niet Carla, 't is dan ook een hele leuke hoor! Je kaartje in bruin tinten vind ik alweer zo'n Carla topper!

    Groetjes en nog een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij schiet lekker op met je kerstkaartjes! Alweer zo'n leukerdje..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous card Carla :-) the image is adorable and I love the colours and sparkly baubles, fabulous :-)

    thanks for joining us on the House Mouse and Friends Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful creation, loving this sweet little guy doing the balancing act! Your design and elements are all wonderful and go together beautifully. Thanks for joining us for the House Mouse and Friends Monday Challenge.

    hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig Carla , en zo lief, ook de vorige vind ik heel mooi!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi Carla
    mooi en leuk kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Eigenlijk kunnen alle kleurtjes voor een kerstkaart. Dit is weer een heel mooitje met het House Mouse stempeltje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel leuke kaart Carla!
    Deze bruine kleuren kunnen zeker en wat is je mooie stempel weer leuk ingekleurd. Je mag je stempeltje zeker nog gebruiken ik vind hem super...

    Lieve groeten,
    Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fabulous use of DP, Die-cuts and adorable HM image. Love the sparkle touches. Thank you so much for playing with us at HMFMC House Mouse and Friends Monday Challenge. Hope you'll play again on our final 2014 challenge next week too. Good Luck to you! :)

    BeantwoordenVerwijderen