Volgers

vrijdag 28 november 2014

De kerstman

Hallo allemaal,

Ik kon het niet laten om een snelle kerstkaart te maken.
Het idee heb ik op Pinterest gevonden en komt van het blog van Sam Post.
Het is niet echt mijn stijl, maar 'k wou wel eens een gekke kaart er tussen smijten.
Leuk om eens te doen en je hebt er niet veel materiaal voor nodig.
Met enkele ronde malletjes  en embossingmallen kom je tot dit resultaat.


Ik heb net de foto onder een daglichtlamp gemaakt en eigenlijk valt  dat nog best mee.

Dit kaartje laat ik nog eens meedoen aan A Month of Holiday Cards Challenge bij Beccy's Place.

En ook bij Winter Wonderland, Dies and Punches

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

19 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje Carla....en zo af en toe uit je comfortzone komen kan geen kwaad.....wat een grappige kerstman.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart is het geworden Carla - het is eens wat anders en super geslaagd.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is gorgeous Carla, I like the embossed beard
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carla,
    niet helemaal jouw stijl, maar toch leuk als tussendoortje, je kerstman ziet er prachtig uit.
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad niet jouw stijl, Carla, maar hij is erg leuk.
    Vooral dat embossen maakt het heel mooi.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé, grappig gemaakt dit is geen herkenbare Carla-kaart maar toch een mooie en leuke hoor!
    Groetjes
    Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Errug leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd is dit Carla, wat mooi gedaan met je papiertjes, ik moet er om lachen zo gaaf.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geinig kaartje Carla, iets anders dan we van je gewend zijn maar ikvind het wel een leuke

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a great card Carla, so cute and fun! I love your Santa with his little round eye glasses and glittery pompom. I love how you have embossed his beard with a swirly pattern to look like lovely curly hair. Great job!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is ook niet mijn stijl maar ik vind hem wel erg grappig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een grappige kaart geworden,Carla.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een grappige moderne kaart Carla !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed dat je hem er tussen hebt gesmeten want ik vind hem kei-leuk!!! Lekker snel en toch super grappig, wat wil je nog meer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Carla
    Leuke kaartjes,
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Carla,
    Bedankt voor je leuke reactie.
    Natuurlijk ben ik ook bij jou komen kijken en ik ga je ook volgen.
    Zo kunnen we elkaar blijven inspireren.
    Deze sneeuwman is ook grappig.
    hij is toch goed gelukt ook al is het niet jou ding.


    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen