Volgers

donderdag 26 oktober 2023

Kerst postzegels

Hallo allemaal,

Voor mijn blogpost van vandaag
heb ik terug met de Snail Mail stans van Sizzix gewerkt.
Ik vond het leuk om de herfst stempeltjes
te vervangen met winterse stempeltjes.
Leuk toch om je eigen kerststempels te maken.


Alles ingekleurd met aquarelverf.
Daar moet ik nog steeds aan leren en ik grijp
nog gemakkelijk naar mijn potloodjes.
Dat lukt mij beter. 


CHALLENGE:
Knutsels en Kadootjes : stempel je eigen achtergrond

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

21 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke postzegel stans leuke stempeltjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstpostzegelvel, Carla
    Wat een leuke indeling heb je weer gemaakt en prachtig ingekleurd met aquarelverf
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele leuke mal is dit, en wat zijn de plaatjes leuk en mooi ingekleurd.
    Gezellig dat je er bij bent deze week,
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je weer super gedaan met deze winterse stempeltjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie postzegelkaart, tof al die kleine stempeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kaart met die mooie mal, Carla. Die staat ook op mijn verlanglijstje...
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTXC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie mal om met kleine stempeltjes te werken.
    Prachtig kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja dat is zeker leuk om zelf je postzegels te maken! Super leuk nu dan weer kerstzegels! Hij is erg leuk deze stans! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi heb nu ook een soort postzegelstans besteld dus hopelijk kan ik er ook snel mee aan de slag, groetjes Caroline
    http://stampingwithcaroline.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk is deze stans, ik zie hem steeds meer voorbij komen, ook op Facebook. Jij hebt er twee erg gave kaartjes mee gemaakt, op deze kaartjes is altijd zoveel leuks te bekijken! Mooi gedaan, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja dat was ook mijn idee Carla. Heel mooie gestempeld en ingekleurd. Een superleuke kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig is je kaart geworden Carla, met je eigen kerstzegels! Supermooi gedaan dit.
    Nog een fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi gedaan. Leuk hoor, je eigen kerstzegels.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk kaartje met deze stempel combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die mal is geweldig en je hebt er met de kerststempeltjes een superleuke kaart mee gemakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,

    Oh die stans is echt kei tof;. Heb die ook en nog niet gebruikt. Moet ik eens echt gaan doen.Grtjs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze gave stans kun je volgens mij oneindig combineren.
    Je hebt er een waanzinnig leuk kaartje mee gemaakt.
    Als je zó gewend bent om met een bepaald kleurmedium te werken, dan is het inderdaad heel lastig om over te stappen naar iets anders.
    Blijven oefenen, maar het gaat je toch al best wel goed af.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kerstkaart met de hele gave stans, zo leuk dat je de vakjes helemaal zelf kan inkleuren en bestempelen zoals je zelf wilt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC en bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk kerstkaartje!
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes en 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is super leuk !!!!!
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen