Volgers

donderdag 19 oktober 2023

Bloemschikken

Hallo allemaal,

Bij onze plaatselijke vrouwenbeweging FERM
had ik mij ingeschreven om eens deel te nemen 
aan de les bloemschikken.
We moesten een kopje met schoteltje, oasis en bloemen meebrengen.
Ik wou een herfststukje maken om bij mijn 
vensterbank decoratie te zetten.
Vandaar dat ik gebruik heb gemaakt van een terracotta
bloempotje met bord en alleen bloemen uit de tuin.

Hieronder enkele foto's van deze leuke activiteit.

Enkele stukken die door FERM leden werden gemaakt

De mijne is met het terracotta bloempotje

En hier staat mijn herfststukje thuis bij mijn vensterbank decoratie

Vrij druk, maar ik vind het toch een gezellig sfeertje.

Dit was weer even iets anders.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

15 opmerkingen:

  1. Ziet er heel gezellig uit Carla. Je hebt een mooi herfstig bloemstukje gemaakt. De bloemstukjes bij elkaar ziet er erg leuk uit. Fijn dat je zo gezellig aan het bloemschikken bent geweest. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bloemschikken...nog een hobby waar ik geen genoeg van krijg. Ik vind je creatie echt super!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige bloemstukjes hebben jullie gemaakt Carla.
    Mooi gemaakt
    Dat ziet er gezellig uit bij jou op de vensterbank.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi herfststukje heb je gemaakt. Zo doe je weer eens ideetjes op.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Juist leuk, dat "even iets anders".
    Mooi stukje hoor, een echte blikvanger in je herfst hoekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je 'n gezellige vensterbank Carla! Je prachtige stukje past er helemaal bij, erg mooi gedaan dit! 👏 En wat 'n mist bij jullie op het land, om maar in de sfeer te blijven... 😀
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een mooi herfststuk gemaakt Carla....ik vind het enig met het terracottapotje!
    Mooi herfsthoekje heb je thuis gecreeerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi bloemstukje. Leuk dat je een oude hobby nog eens kon toepassen met al deze bloemen uit eigen tuin.
    Dan toch nog veranderd van potjes zie ik nadat je er speciaal een serviesje voor kocht op de rommelmarkt maar zelf vind ik dit ook veel mooier voor een herfstbloemstukje.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om met een kop en schotel een herfststukje te maken, maar ik vind jouw keus voor een terracotta schaal met potje eigenlijk mooier omdat het qua materiaal beter past bij de natuurproducten die je gebruikt. Staat erg mooi in je herfst vensterbank!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig bloemstukje heb je gemaakt. Het staat super leuk op je vensterbank.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet je vensterbank er gezellig uit, je creatie met bloempot past er perfect bij.
    We hebben nog een jonge hond en een oudere van 14 jaar en een oude kat ook van 14 jaar. Die slapen eigenlijk heel veel. Ons appartement heeft 3 balkons, 1 groot en 1 kleintjes en.. als we aan de achterkant naar buiten gaan, staan we meteen in het park, het zal wennen zijn, maar gaat vast lukken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Carla, wat ziet dat er prachtig uit. Heel mooi dit bloemstuk en wat heb je een gezellige vensterbank!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk herfststukje, Carla
    Ziet er gezellig uit op de vensterbank
    Kijken de koetjes af en toe eens naar binnen?
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen