Volgers

vrijdag 6 oktober 2023

Beterschap

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik een beterschapskaartje zien.
Ik had hem al een weekje geleden gemaakt.
Het kaartje komt momenteel bij ons van pas.
Mijn man goed ziek, daar is gisteren de huisarts
nog voor langs geweest.
Wanneer hij de koeien niet gaat melken
en de ganse dag in zijn bed steekt,
wil zeggen dat hij echt serieus ziek is.
De medicatie die hij voorgeschreven gekregen heeft,
beginnen toch al goed hun werk te doen.
Ik heb ook keelpijn en moet zoveel niezen.
Hopelijk is het niet het begin van hetzelfde enterovirus
en blijft het bij een gewone verkoudheid.

Daarom plaats ik een beterschapskaartje voor onszelf.


Voor het zakje gebruikte ik mijn nieuwe snijmal 
6002/1388 Vintage Jeans Pocket van Joy Crafts.
Daar heb ik een papieren zakdoekje ingestoken.
De mooie tekst vond ik op een beterschapskaart 
die ik op Pinterest gezien had.
Het ruitjespapier heb ik van een papieren zak,
(Verpakking van kledij, die ik al vele jaren heb bijgehouden,
'k dacht dat komt ooit nog wel eens van pas)


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

14 opmerkingen:

  1. Dat je nog fut hebt om een kaartje te maken als je je eigen niet fit voelt.
    Het ziet er leuk uit met die mal in de vorm van een broekzak.
    Ik hoop dat jullie alle twee vlug opknappen. Het zal niet makkelijk zijn om iemand te vinden om de koeien te verzorgen.
    Beterschap voor jullie beiden.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is jouw beterschapskaart zo met die tekst! Jammer dat ie voor jullie nu van toepassing is, veel beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi beterschapskaart Carla.
    Dat je daar zin in hebt.
    Wens jullie beiden beterschap.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst beterschap voor je man en jou! Hopelijk knappen jullie snel weer op! Je laat een leuke toepasselijke kaart zien met het zakje vol zakdoeken en de tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een supermooie kaart met heel mooie tekst.
    Betersçhap voor je man en jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n superleuke kaart heb je gemaakt Carla. Had je een vooruitziende blik? 😉 En een gave nieuwe snijstans is dit, leuk! Ook de tekst is mooi toepasselijk... Heel veel beterschap gewenst, daar in huize Aerts! Hopelijk valt het mee voor je... 🍀
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou masr beterschap voor jullie beide. Mooie kaart. Wat een mooie tekst heb je gevonden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi deze beterschapskaart, Carla
    Die komt nu wel van pas, hopelijk blijft het bij jou bij een verkoudheid
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en gaaf die ruitjesachtergrond, ik wens jullie het allerbeste en dat je man snel beter wordt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart voor jullie zelf! En ik hoop dat je man sowieso snel opknapt en jij natuurlijk ook!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf met dat zakdoekje in de zak en zo'n leuke tekst! Super leuk ruitjes papier, wie wat bewaard die heeft wat!! Hoop dat jullie je alweer een beetje beter voelen, heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. My husband and I are also ill with some kind of cold, painful throat and sneezes too.... Hope we all get better quickly!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat naar dat hij zo ziek is en je je ook niet goed voelt. je kaart is in ieder geval heel erg leuk en origineel! beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen