Volgers

donderdag 20 juli 2023

Reminder challenge 60 (Juli) bij Carlin's Kaartenparadijs

Hallo allemaal,

Onze lopende challenge met

iets dag begint met de letter "C"

gaat goed deze maand.
Dat vinden wij heel leuk natuurlijk.

Karin en ik hebben nog een reminder gemaakt.
Misschien kan je daar nog wat inspiratie uit opsteken.
Je mag max. 3 maal deelnemen.

Mijn inspiratie kaartje
met de C van CIRKELS

Deze heb ik gemaakt met de digital stamp set
"Art of Friendship" van Beccy's Place.
Je kan ze HIER onder Flowers in Beccy's online Store vinden.
Ingekleurd met Faber Castell Polychromos.


Wil je deelnemen aan onze "C" challenge,
dan kan je HIER je inzending plaatsen.
Tot 31 juli, 9.00 uur heb je daar nog de tijd voor.

CHALLENGE
waar ik met deze kaart ga aan deelnemen:
Stamping Sensations : Summer Flowers

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 


10 opmerkingen:

  1. Deze kaart vind ik heel mooi, ik blijf er steeds naar kijken.
    Ik denk dat het open rondje, dus alleen dat randje, dat dat een hele mooie toevoeging is.
    En het dp, dat past ik mooi bij elkaar.
    Nogmaals, ik blijf er steeds naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke reminder kaart Carla.
    Leuk met de cirkels
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie cirkelkaart, prachtig in die pastelkleurtjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Carla, wat je met die cirkels hebt gedaan. Fijn DP heb je erbij gebruikt en prachtige bloemen toegevoegd! Heel mooi gedaan zo.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige cirkelkaart, Carla
    Mooi gemaakt met dimensie
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een mooie kaart met die cirkels en de mooie bloem.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Carla, altijd mooi zo'n combinatie van cirkels.
    Dankjewel voor de prachtige verjaardagskaart die ik van jou mocht ontvangen! Mooie stempel met die zeemeeuw en heel leuk ingekleurd.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie reminderkaart met cirkels en bloemen. Leuk gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A lovely design, so pretty, love how you've incorporated the circles. Thank you for joining us at Stamping Sensations
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen