Volgers

maandag 24 juli 2023

Aquarellen op zusjesknutseldag

Hallo allemaal,

Gisteren was het in mijn knutselateljeeke
weer zusjesknutseldag.
Gezellig met ons MARLEEN bij praten
en dan heerlijk aan de knutsel.
Oefenen met het aquarellen.
Terwijl ons Marleen een leuke eend
aan het inkleuren was,
ben ik aan een condoleance kaart begonnen.
Op het einde van de dag had ik de eerste klaar.
Laat op de avond nog een tweede en
vandaag heb ik er nog 2 bijgemaakt.
Ik heb weer een klein voorraadje,
2 voor vrouwen en 2 voor mannen.




 

De eerste 2 zijn gemaakt met een stempel van Ludiec.
Die had ik aangekocht op de workshop bij Laura Kant.
De achtergrond is gemaakt met aquarelverf.
Daaromheen met fineliner 2 door elkaar lopende losse lijnen getrokken.
De stempels die konden ingekleurd worden 
zijn ook met aquarelverf gedaan.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk,
 Groetjes 
 Carla

14 opmerkingen:

  1. Je kaarten zijn stuk voor stuk prachtig geworden Carla!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie condoleancekaarten, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, je bent nog goed bezig geweest toen ik weg was.
    Je hebt de smaak te pakken van het aquarellen. Je kaartjes zijn heel goed gelukt !!!
    groetjes
    (mijn kerst-eend is ook klaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten Carla. Ik vind ze alle 4 voor zowel mannen als vrouwen geschikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele stijlvolle condoleance kaarten Carla. Heel mooi om zo in aquarel kaarten te maken. Je hebt mooie stempels gebruikt vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat mooi gedaan. Helaas hebben we ze af en toe nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stijlvolle condoleancekaarten, Carla
    Mooi aquarelwerk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige condoleance kaarten Carla.
    Aquarel gaat je ook heel goed af.
    Knap gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi die achtergrondjes met de tekst erop. Dat droogt dan snel die aquarelverf dat je de kaartjes gelijk kan afwerken.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow dat zussendagje heeft mooie klassevolle kaarten opgeleverd. Wat heb je dat knap gedaan, prachtige stempels ook.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeeele mooie serie.
    Ik vind die met de witte bloem het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige serie kaarten Carla, en gezellig met Marleen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige serie kaarten. Leuk dat je een mooie knutseldag met je zus had. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gezellig met je zus samen aan de knutsel! Je hebt zelf hard "gewerkt", de serie is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen