Volgers

maandag 24 oktober 2011

Verjaardagstaart

Dag allemaal.

Vandaag plaats ik een kaartje, dat ik in de late uurtjes gemaakt heb.
Om 12u45 had ik hem zoals ik hem hebben wou en het resultaat van mijn avondwerk laat ik jullie hieronder even zien.
Het stempelafdrukje is van "Dawn's stamps van Nellie Snellen (Dawn met taart" en heb ik ingekleurd met de Derwent Softcolor kleurpotloden.
Het scrappapier komt van bij "Boekenvoordeel".

Alle randjes zijn bewerkt met distressink vintage photo van "Ranger".
Het lint op de kaart komt eveneens van bij " Boekenvoordeel".
Tegenwoordig hebben ze daar al veel keuze in knutselgerief en wat goedkoper dan in de echte hobbyzaken.
De bloemetjes heb ik gemaakt met verschillende Floral Punche van "Nellie Snellen".Vooral die nieuwe kleintjes (FLP020 en FLP022) vind ik zo schattig en leuk om te gebruiken. Jullie zullen ze in de toekomst hier nog wel wat tegenkomen.
Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,
Groetjes Carla

8 opmerkingen:

  1. superlief kaartje carla! prachtig die (nieuwe)bloemetjes!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla,
    Wat is dat een schitterende kaart geworden!
    Het word haast een sport om het ergens goedkoper te krijgen he! Ik vind dat ook wel leuk!
    Mooie kleuren heb je gebruikt, en ja die stempels van Nellie zijn echt schitterend! (heb ze ook pas aan geschaft)
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo carla

    hele mooie kaart geworden PPFFFF om die tijd zou het mijn niet meer lukken om me kaart af te krijgen .je bloemen zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Carla! Dat stempeltje heb ik ook en ik vind het ook zo'n lieverdje. Die kleine bloemetjes zijn héél erg mooi, weer iets voor mijn verlanglijstje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carla,

    mooi kaartje hoor, mooie kleurencombi heb je gebruikt en ook je bloemen zijn prachtig.
    Ik heb een berichtje op mijn blog geplaatst over het "bont" hoor,

    liefs en groetjes,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart!! Heel mooi dat blauw met bruin!

    Groetjes Judith

    ps. Bedankt voor je berichtje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super leuke verjaardagskaart is dit carla!

    hugs, laura

    BeantwoordenVerwijderen