Volgers

donderdag 20 oktober 2011

Cowgirl

Hallo lieve volgertjes,

Deze Magnolia stempel heb ik van de zomer bij een uitdaging op Clubs gewonnen. 'k Vind hem heel leuk en ik was er ook ontzettend blij mee.
Het stempelafdrukje had ik al een tijdje ingekleurd maar de inspiratie om er een kaart mee te maken kwam niet.
Van de week viel mijn oog terug op het stempelafdrukje en toen dacht ik, nu moet ik er toch maar eens wat mee doen en na lang zoeken en freubelen is dit het resultaat geworden.
De cowgirl en het paard zijn allebei van "Magnolia" en zijn ingekleurd met Derwent softcolor kleurpotloden.
De achtergrond waar het paard opstaat is een verkleind kleurplaatje.
De bloemetjes zijn gemaakt met de Floral Punch FLP020 van "Nellie Snellen".Voor de bloemenhartjes gebruikte ik enkele kleine pareltjes, die ik met een beetje doorzichtige lijm heb vastgeplakt.
Onder de bloemetjes zit nog een swirl.
Het hekje is gemaakt met één van de leuke ponsen van "Martha Stewart".Het scrappapier Créatief papier Autumnkomt van "Wibra".
Leuk dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel fijn als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,
Groetjes Carla

6 opmerkingen:

  1. hoi carla,

    nog bedankt voor je lieve reacties!
    wat een leuk kaartje! mooie combi die 2 stempels en echt mooi ingekleurd!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi met dat paardje erbij! Leuke kaart Carla!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer erg leuk wat een mooie lieve bloementjes zitten erop

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel mooi uit Carla,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen