Volgers

maandag 10 oktober 2011

Koe

Hallo allemaal,

Onlangs vond ik deze digi stamp bij "Digital Two for Tuesday" en dacht daar moet ik zeker wat mee doen.
Koeien, het spreekt mij altijd aan, alsof we er nog niet genoeg in onze stal hebben staan.
Gisteren wat zitten freubelen en deze kaart, in een beetje vintage look, is het geworden.
Een geschikte kaart voor de verjaardag van mijn mannetje, maar dan moet ze nog wel tot eind februari in de kast blijven.
Ik heb de koe ingekleurd met Derwent softcolor kleurpotloden.
Het scrappapier komt van een vintage scrapblokje van "Action".
De fantasiehoekjes zijn gemaakt met Shapeabilities, Fleur De Lis Accents van "Spellbinders".
De hoekjes en randen zijn een beetje bewerkt met vintage photo Distress Ink van "Ranger"

Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,
Groetjes Carla

8 opmerkingen:

  1. wat een gezellige koeienkaart Carla! daar zal je man zeker blij mee zijn:-))
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan Carla!
    Idd leuke digi, love de vintage stijl!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oww mooi zeg, de kleuren zijn ook super groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En nou maar hopen ,dat jouw mannetje nooit op jouw blog kijkt.....
    Leuke toepasselijke kaart,daat houd ik wel van,de kaart moet iets hebben dat bij de persoon past.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke verjaardagskaart carla!!!! zo attent van je dat je een kaart maakt, die past bij de ontvang(st)er!

    hugs, laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog even verstoppen dan je kaart .hij is wel erg leuk geworden .papier is erg leuk
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaart écht heel mooi! Zou ééntje zijn die mijn man ook leuk zou vinden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart is dit geworden Carla. Schitterende digi trouwens.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen