Hallo allemaal,
Vandaag plaatsen we bij Carlin's Kaartenparadijs
onze reminder voor challenge :
WE GAAN NAAR ZEE, GAAN JULLIE MEE ?
WE ARE GOING TO THE SEA, ARE YOU COMING ALONG ?
Dit is het kaartje dat ik hiervoor gemaakt heb.
Ik gebruikte de digi "Zeehond en zonnecrème" van
Carlin's Kaartenparadijs digi-stempels.
Deze leukerd heb ik volledig ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.
Zin om deel te nemen ?
Tot 30 juni, 12.00 uur (op de middag)
hebben jullie er de tijd voor.
Je kan HIER je kaart plaatsen.
CHALLENGE
waar ik ook wil aan deelnemen:
Kleuren met Potloden: Juni challenge, Alles Mag
Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot kijk,
Groetjes

Wat een leukerd die zeehond onder zijn parasol,. heel gaaf kaartje en je kleurde hem prachtig in. Dat papier staat er perfect bij!
BeantwoordenVerwijderenPrachtige zomersekaart Carla.
BeantwoordenVerwijderende zeehond mooi ingekleurd .
Groetjes Elle-Jeanne
Oh wat een leuke kaart Carla! Je hebt een superleuke digi ingekleurd! Het is een prachtige geheel geworden!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Eri
Een heel mooie, leuke kaart met mooie kleurencombinatie en een prachtig ingekleurde digi.
BeantwoordenVerwijderenTe snel mijn reactie geplaatst: dankjewel voor je deelname bij Kleuren met Potloden.
VerwijderenHet is een prachtige kaart met deze leuke en grappige digi, ook mooie papiertjes gebruikt.
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
Super leuke kaart en gave digi, leuk met die tekst erbij!
BeantwoordenVerwijderenEen hele leuke digi, en je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Karin
Ik dacht even dat ik mijn GD kaartje voor volgende maand zag, maar jij hebt toevallig dezelfde digi en hetzelfde DP gebruikt. Je laat weer mooi kleurwerk zien!
BeantwoordenVerwijderenLeuke challenge en ook een erg mooi kaartje, Carla!
BeantwoordenVerwijderen