Volgers

donderdag 24 oktober 2024

Kerstkaart met pinguins

Hallo allemaal,

Ik ben er nog niet met het
aantal kerstkaarten dat ik nodig heb.
Daarom af en toe toch nog maar wat maken.
Deze morgen aan begonnen en nu heb ik hem klaar.
Ik kan hem nog plaatsen bij 
52 Weeks to Christmas voor week 43.


2 stempels achter elkaar gebracht.
Veel kleurwerk, dat koste me al genoeg aan tijd,
voor de rest dan geen poes pas erbij.
Gekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

6 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kerstkaart, zo schattig!
    Nee ik moet ook nog heel wat kaarten maken voor Kerst, de tijd gaat veel te snel!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met deze leuke digi. Je hebt weer heel mooi gekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Carla.
    Leuk gecombineerd met de twee stempels.
    En weer mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief stelletje en zo mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig plaatje die twee leuke pinguïns en je hebt ze heel mooi ingekleurd Carla. Een mooie kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen