Volgers

vrijdag 18 oktober 2024

Keitof

Hallo allemaal,

Het is weer even geleden dat ik nog 
wat gepost heb.
Deze keer geen kaartje, maar
nog eens wat zwerfkeitjes die ik
gemaakt heb en ondertussen gedropt zijn.
Van sommige vinders kreeg ik een leuke
reactie met foto erbij, andere nemen hem
gewoon mee en hoor je niks van.

Tijdens een fietstochtje naar de Plantentuin van MEISE (B) 
samen met vriendin Lydia heb ik deze bloemenkei 
in de serre achtergelaten.



Tijdens dezelfde fietstocht naar de Plantentuin van MEISE (B)
deze bloemenkei in een ander kleurtje gedropt 
in de Middeleeuwse tuin.





Tijdens het evenement 50 jaar kinderboerderij Barelhoeve in BORNEM
dit steentje met muisje gedropt.





Op het evenement 50 jaar Kinderboerderij Barelhoeve in BORNEM
was deze dame wol aan het spinnen.
Ik heb haar de steen met een schaapje er op aangeboden
en zoals je kan zien was zij daar heel blij mee.






Tijdens een rommelmarkt in WEERT (B) 
deze steen met muisje gedropt aan De Zilverreiger.






Een aangetrouwde tante van mijn dochter heeft samen met haar man
een buitenverblijf aan de Oude Schelde in WEERT (B).
Zij is een echte kattenvriend en heeft 3 poezen, 
waavan 2 kittens (die nu al groot zijn) van onze poezen.
Met dit poezensteentje kon ik haar heel veel plezier doen.






Dit steentje gedropt aan het Fort van LIEZELE (B)


Het steentje werd al snel gevonden.
Ik kreeg van Inge Maes uit Mechelen melding hiervan met deze foto erbij.






Tijdens een fietstocht met mijn zus, Marleen
dit kikkersteentje gedropt aan het Reuzenhuis in BUITENLAND (B)






Tijdens dezelfde fietstocht met mijn zus, Marleen deze steen
aan het dijkpad aan de Schelde bij het beeld van de Dijkgravin gedropt.


Ik heb er ondertussen nog al een heel deel gemaakt en gedropt
maar die zijn voor een volgende blogpost.


Ook wil ik nog mijn herfstkransje laten zien dat ik onlangs gemaakt
heb op onze creatieve dag van Créamana.
Hangt aan de inkom van de keuken.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

2 opmerkingen:

  1. Dit is zo'n leuk initiatief van jou al die zwerfkeitjes maken en ze dan her en der droppen! Je zelfgemaakte krans vind ik prachtig gemaakt Carla en zal mooi opdrogen met deze bloemen, vooral de hortensia's!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke afbeeldingen heb je op de verschillende steentjes gemaakt. En mooie foto's van de plaatsen waar je hebt neergelegd. Leuk wanneer je een berichtje krijgt van de vind(st)er. Zet je je mobiele nummer er achterop ? Je krans met hortensia's is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen