Volgers

dinsdag 27 februari 2024

Gastdesigner bij Kleuren met Potloden

Hallo allemaal,

Op 25 februari mocht ik bij 
Kleuren met Potloden Gastdesigner zijn.
Altijd leuk wanneer ze je hiervoor vragen.
Ik kon mijn kaart nog niet meteen plaatsen,
want voor mijn contributor job bij Beccy's Place
moest ik eerst nog mijn gemaakte kaartjes showen.
Misschien hebben jullie mijn kaart bij Kleuren met Potloden 
al gezien, maar voor wie ze nog niet gezien heeft, hieronder staat ze.


Ik kreeg hiervoor een leuke digi van Polka Doodles toegestuurd.
Deze heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
Voor de layout heb ik enkele reststroken geweven,
dat oogt weer eens anders dan anders.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

15 opmerkingen:

  1. Een leuke digi, je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt. Leuk idee dat vlechtwerk.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je GD mocht zijn en je hebt een toffe kaart gemaakt met die leuke digi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart, leuk met de gevlochten stroken. De digi heb je prachtig ingekleurd.
    Dankjewel dat je gastdesigner wilde zijn voor Kleuren met Potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Carla
    Mooi gekleurd en heel leuk dat vlechtwerk
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je gastdesigner mag zijn.
    Je maakte een prachtige kaart voor de challenge.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart heb je met deze schattige digi gemaakt. Ook prachtig ingekleurd. Gezellig dat je GD bent bij Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve kaart Carla. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n lief kaartje, schattig die digi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof dat je GD bent bij ‘kleuren met potloden’. Je kaart is superleuk en wat heb je die ‘chick’ mooi gekleurd !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en gezellige kleuren .
    Mooie digi en mooi ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kuiken met haar boeketje, een mooi kaartje en prachtig zacht gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi gekleurd en leuk met die stroken over de kaart.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart met deze schattige digi en weer zó mooi ingekleurd. Leuk dat vlechtwerk op je kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart met lief kuikentje. Mooi ingekleurd en ook leuk dat je de stroken op de kaart geweven hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel gaaf kaartje Carla, erg mooi gedaan met deze schattige digi inderdaad en leuk dat je GD mocht zijn! Je 2 kaarten voor 'Beccy's Place' zijn schitterend!
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen