Volgers

zaterdag 8 juli 2023

Uiltje

Hallo allemaal,

Vandaag eindelijk eens een kaartje gemaakt
met een stempel uit de stempelset CS206D
Woodland Owls van Hobby Art Ltd.
Ik had deze set op ArtSpecially 2021 aangekocht
en nog altijd niks mee gedaan.


Ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
Een krans er rond gemaakt met Leane 011 nr. 45.8275
Wreath 4 seasons van Leane de Graaf.
Blaadjes gemaakt met 6002-0022 van Joy Crafts.
De achtergrond heb ik gemaakt met een embossing folder.


CHALLENGE:
Allsorts Challenge : Week 736, Embossing Folders

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk uiltje staat erop je kaart. Heel mooi met deze mal en de ge-emboste achtergrond is ook. Erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely folder perfect for your owl, it looks wonderful together. Thanks for sharing with us at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart, de stempel heb je weer prachtig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met de mooi ingekleurde uil Carla.
    Mooi de embossing achtergrond.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie knutselen lekker door, vast lekker koel binnen, bij mij dus helemaal niet! Zit nu op mijn balkon en binnen is het 30 graden 🥵 Je kaart is weer prachtig ingekleurd Carla en mooie uil!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf! Die uil is heel mooi. En je hebt hem heel mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi met die embossing achtergrond en een heel schattig uiltje. Ik ben fan van uilen, als ik in de nachtelijke uurtjes ga slapen hoor ik ze hier dikwijls roepen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A lovely focal Owl Carla, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week and using the embossing folder option.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Carla.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi Carla....leuk gedaan met de embossing achtergrond!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt met deze gave uil een erg mooie kaart gemaakt Carla, heel fijn geheel zo. Ook je EF is 'n mooie!
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie, wijze uil.
    De embossing vind ik leuk, dat vergeet ik zelf vaak, maar geeft vaak een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super card, I love the cute owl. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week and for choosing to use the Embossing Folder option.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaarje,Carla
    Leuk stempeltje en mooie snijmal heb je gebruikt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What an adorable owl and the embossing folder is a perfect background. Thank you for sharing at Allsorts. Sarah DT

    BeantwoordenVerwijderen