Volgers

zondag 30 juli 2023

Little Surprises (2) contributor bij Beccy's Place

Hallo allemaal,

Zoals ik gisteren al zei,
kom ik vandaag al terug met mijn  2de kaartje
met het digital stempelsetje "Little Surprises" 
Ik vond dit muisje uit de set zo leuk
dat ik deze nog een keertje gebruikt heb
in mijn 2de voorbeeld.

Het stempelsetje "Little Surprises" kan je HIER
in Beccy's Online Store vinden.
Ik heb het ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
Uitgesneden in een rondje en daaronder ligt een uitgesneden rondje
van AliExpress. 
Ook hier heb ik voor de afwerking de aardbeien stans 
van AliExpress gebruikt.
Het achtergrondje is samengesteld met dessinpapier.


CHALLENGE:
Kleuren met Potloden : juli challenge, alles mag

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes
 Carla



14 opmerkingen:

  1. Inderdaad een heel schattig muisje! Het is een mooi zomers kaartje geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit is een heel leuke kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook weer een leukerd geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook weer super mooi Carla.
    Leuk met het muisje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is ook weer zo'n mooierd Carla. Hele fijne zomerse uitstraling heeft je kaart!
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maakte 2 superleuke kaarten met de schattige muisjes, leuk de afwerking met de aardbeien erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah deze ook alweer zo schattig, Carla
    Weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps er ging iets mis
      Even mijn reactie afmaken
      Ik vind het een prachtige kaart met dat allerschattigste muisje!
      Liefs Martha

      Verwijderen
  9. Ik vind em ook erg leuk, ook je kaart in die frisse kleurtjes en mooi kleurwerk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een schattig kaartje gemaakt! Die muisjes zijn ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart, bedankt om mee te doen, groetjes Darline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie voorbeeldkaarten met dit schattige muisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart met deze schattige digi. Heerlijk aardbeien, die eet ik zomers als het kan, wel elke dag. Gezellig dat je meedoet met een 2e kaart met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen