Volgers

dinsdag 20 juni 2023

Reminder challenge 59 (juni) bij Carlin's Kaartenparadijs

Hallo allemaal,

 Vandaag heb ik nog een reminder
voor de lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.

De opdracht is:

HOUT + BLOEMEN
WOOD + FLOWERS


Deze kaart heb ik gemaakt met de oude digital stamp
  "Tulips" van Beccy's Place.
Doordat deze niet meer te verkrijgen was en er nog vraag naar was,
heeft Beccy hier speciaal nog een freebie van gemaakt.
Wat lief van haar, zo kan iedereen hem nog gebruiken.
Ga naar Beccy's Place en klik aan bij freebies.

Ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.


Het zou fijn zijn moesten er nog wat meer deelnemers 
voor deze challenge bijkomen.
Net als bij vorige maand is er maar weinig intresse.
Hopelijk kunnen we jullie nog inspireren.
Deelnemen kan nog tot en met 30 juni, 12.00 uur HIER


Morgen ben ik er weer met een blogbericht.
Ik ben net terug van een leuke vakantie in Nederland
en daar valt wat over te vertellen en te bekijken.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart als reminder voor jullie challenge Carla.
    Mooi hoe je de tulpen hebt ingekleurd.
    Gefeliciteerd met je topper met de ijsberen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi die tulpen en zeker door jouw kleurwerk! Prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi en zo leuk met dat hekje er voor.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer een leuke kaart.
    Ik kom bijna niet al knutselen toe, te warm, te veel werken en daarnaast veel op de camping.
    Ik wil nog wel meedoen, maar of het lukt......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige reminder heb je gemaakt Carla. Weer mooi gekleurd en een fijn geheel van gemaakt zo! Het is inderdaad wat stil in Blogland, dat zie je ook wel op de blogs. Misschien is de vakantieperiode begonnen..
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie reminder Carla, leuk met dat hekje voor die mooi ingekleurde tulpen. Het is sowieso rustig in blogland, ik denk dat vakanties en de hoge temperaturen een rol spelen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige reminderkaart met de mooie tulpen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje met de tulpen Carla, prachtig ingekleurd.
    Het zal wel aan de hitte liggen denk ik dat er weinig gefreubeld wordt. Hier nog zo een dat er weinig uit mijn handen komt. ;)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie lentekaart.
    De uitdaging is heel leuk, het is alleen zo afzien op mijn hobbykamer, veel te heet! Maar de challenge staat wel ol mijn lijstje hoor, hopelijk lukt het nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart in een mooie kleurencombinatie Carla. Het is een leuke challenge, dus denk toch dat het een beetje aan de warmte ligt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Carla, jammer als er weinig deelnemers zijn, maar het weer is voor velen denk ik de reden. Bij onze challenges viel het ook wat tegen de laatste keer.
    Aan je voorbeeldkaart zal het niet liggen. Die is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen