Volgers

dinsdag 27 juni 2023

Kerstmuis

Hallo allemaal,

Vandaag is het me gelukt 
om nog een kerstkaartje te maken.
Hierbij gebruikte ik de schets van
Het stempeltje had ik op vakantie al ingekleurd.
Ik heb er nog enkele klaarliggen,
waar ik nog kaarten mee moet maken.


Het stempeltje heb ik ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.


CHALLENGE:
Cheerful Sketches : juni challenge #121 (zie schets hieronder)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

8 opmerkingen:

  1. Wat een schattig en mooi ingekleurd stempeltje. Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief afdrukje en weer zo mooi ingekleurd Carla, schattig. Samen met de leuke sketch heb je er een mooie kerstkaart van gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig stempeltje heb je ingekleurd. Het is zo een prachtige kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat een leuke kaart net het schattige afdrukje, mooi ingekleurd. Leuk dat je zowel rechte hoeken als afgeronde hoeken hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi schattig kerstkaartje Carla, het rood komt hier heel goed tot z’n recht.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n mooi geheel is je Kerstkaart zo geworden Carla. Het is weer erg fijn ingekleurd, leuk plaatje en het DP doet er nog een schepje bovenop!
    Fijne avond gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kerstkaartje, Carla
    Leuk kerstmuisje heb je ingekleurd
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het kleurwerk had ik al bewonderd . Het komt nu heel mooi uit op al deze mooie papiertjes!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen