Volgers

vrijdag 24 maart 2023

Passiflora

Hallo allemaal,

Wat vinden jullie van een "Passiflora of Passiebloem" ?
Een speciale bloem, die door sommige wel geliefd is 
en andere vinden deze dan weer helemaal niks.
Mijn mening is een beetje dubbel.
Ik kan hem mooi vinden, maar niet voor in eigen tuin.
De stempel CI-600 van Crafty Individuals
vind ik wel geweldig mooi.


Ik heb eerst een achtergrond gekleurd met 4 kleuren inkt.
Daarna gestempeld en de passiflora nog een keertje extra
om uit te knippen.
2 stempels van Crafty Individuals gebruikt, namelijk
CI-600 de bloemenstempel en CI-207 waar het vlindertje uit komt.
De stempels zijn ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.


CHALLENGE:
Allsorts challenge : Week 720, AG option Perfect Pastels (2de kaart)

Kleuren met Potloden : Alles Mag (2de kaart)

4-Season challenge : #66, Mixed Media

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

24 opmerkingen:

  1. Mooie stempelkaart Carla
    Voorheen had ik wel een passiebloem langs de pergola, maar toen had ik ook een grote tuin, wat nu niet meer het geval is, dus geen planten meer, maar op zich vind ik het een kunstige bloem, het wordt ook wel Christuslijden genoemd vanwege de binnenkant met stamper en meeldraadjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor de voor mij nieuwe naam.
      Weer iets bijgeleerd.

      Verwijderen
  2. A beautiful Passiflora image Carla, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een prachtige bloem. Wij hebben er een staan en ieder jaar staat die altijd volop te bloeien.
    Jouw kaartje ziet er prachtig uit met de passiebloem in laagjes en de mooie achtergrond erachter.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het wel een mooie bloem, maar heb heb niet in de tuin.
    Je hebt hebt prachtig gekleurd en er een mooi achtergrondje bij gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig vind ik passiebloemen en vooral de meerkleurige. In mijn vorige tuin hadden wij er een staan die prachtige bloemen voortbracht maar in deze tuin slaat hij niet aan. Op jouw mooie kaart vind ik het ook een plaatje Carla. Heel mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelf vind ik het een mooie bloem door z'n kleuren en bijzondere stamper en meeldraden. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt. Leuk met de vlindertjes, die loskomen van de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de bloem wel heel mooi, heb een vriendin die elke zomer een weelde aan bloemen heeft in haar tuin! Jouw kaart met deze mooi gekleurde stempel is prachtig, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, je kaart is weer een plaatje, en in prachtige kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful card. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik deel je mening over de passiflora ik vind hem mooi bij een ander in de tuin. Wel heel mooi vind ik dat je de bloem hebt uitgeknipt en op je prachtige achtergrond hebt gedaan, ook gaaf je vlinders erbij!
    Fijn weekend Carla,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Carla.
    Zo mooi de achtergrond gemaakt en de mooie passiebloem ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een prachtige kaart met deze mooie bloem. Het wordt inderdaad een beetje een grote wilde klimplant… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart! Een mooie achtergrond en de bloem mooi opvallend, mede doordat je hem dubbel hebt gemaakt.
    Ik vind een passiebloem heel kunstig in elkaar zitten, vaak zo perfect dat ik hem nogal plastic vind aandoen, hij is bijna te mooi om echt te kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gedaan Carla. Prachtige Passiflora en je achtergrond is gaaf. Wat duurt het lang bij jou in de straat! Ik hoop toch wel dat ze hier eerder klaar zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je maakte een prachtige kaart met deze prachtige bloem, ik hou er van ook in de tuin,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pracht van een bloem, die van jou ook hoor. Heel mooi geheel in die schitterende kleuren.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige mixed media kaart heb je gemaakt, mooi met de Passiebloem!
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart, leuk die fladderende vlinders!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De heer Pedro en zijn leningmaatschappij hebben ons bedrijf ongelooflijk geholpen door een kredietlijn te verstrekken voor onze voortdurende groei van de agro-activiteiten. Ik ben zo blij dat mijn bedrijf weer opstaat met de hulp van Pedro, een leningfunctionaris die leningen verstrekt me $ 8.000.000,00 voor zakelijke leningen.
    De heer Pedro en zijn bedrijf geven ook elk leenbedrag aan particulieren of bedrijven die op zoek zijn naar een manier om hun project uit te breiden of uit te voeren met een lage rente van 2% jaarlijks rendement. Neem contact met hen op om uw zakelijke lening, persoonlijke lening, handelslening, starterslening, autolening, woningkrediet te verkrijgen. op peddroloanss@gmail.com

    Succes"

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart, bedankt om mee te doen, groetjes Darline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De bloem, ik herken het dat dubbele gevoel :) maar deze is prachtig gemaakt en met name de kleur in combinatie met de achtergrond,erg mooi! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart heb je gemaakt voor onze mixed media challenge bij 4 - Season Challenge Blog.

    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen