Volgers

vrijdag 3 maart 2023

Les gegeven

Hallo allemaal,

Eind vorig jaar heb ik me ingeschreven bij FERM,
een vereniging in de buurt.
Er worden regelmatig verschillende activiteiten gedaan,
zoals wandelen, fietsen, bloemschikken, 
de uil die ik al eens gemaakt heb in powertex en nog veel meer, 
want volgende week nemen we dan weer deel aan een quiz.
En iedere laatste dinsdagavond kan je er naar het praat- en crea café,
waar ieder iets van eigen hobby kan doen.
Sommige zijn iets aan het breien, haken, naaien en 
jullie kunnen het vast al raden,
ik neem altijd mijn kleurtjes en stempelafdrukjes mee.
Van sommige leden kwam er meteen interesse
om het ook aan te leren en vroegen  of ik
het zag zitten in lessen kaarten maken.
Natuurlijk wou ik dit, heel graag zelfs en zo zijn we
dinsdag dan van start gegaan.

Niet te moeilijk beginnen.
Deze geboortekaartjes waren mijn voorbeeldjes
en daar maakte ik pakketjes voor klaar.


Hieronder zie je de dames ijverig aan het werk






En tegen het einde van avond 
hadden ze dit prachtig resultaat.
Ik vind dat ze dit heel goed gedaan hebben
en ook nog belangrijk
ze vonden het leuk.

Er volgen nog lessen,
maar wanneer ligt nog niet vast. 

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

16 opmerkingen:

  1. Wat een enthousiasme en wat een mooie resultaten! Goed gedaan juf Carla!
    xxx margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi initiatief is dat en wat leuk dat er zo enthousiast op je hobby gereageerd werd Carla. Je hebt mooie voorbeelden gemaakt en wat leuk om iedereen zo ijverig bezig te zien. Dat is vast voor herhaling vatbaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ze je hebben gevraagd, het resultaat ziet er top uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Carla, deze lessen! En het resultaat mag er zijn, ook je eigen kaartjes, heel schattig! Het zal nog best wat tijd vergen om de pakketjes allemaal klaar te maken..
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt superleuk zeg! En vooral omdat ze er zelf om vroegen en het resultaat is bij iedereen mooi geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je dat doet, de dames zitten er zeer geconcentreerd bij. Heel mooie voorbeelden en resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe leuk Carla ! Veel succes met je nieuwe hobby, het lesgeven 🙂 Mooie resultaten van de dames ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is leuk Carla
    Je had een mooi klasje en de resultaten zijn mooi
    Voor herhaling vatbaar dus!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh das zo leuk en het resultaat mag er zijn
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaartjes. Leuk dat ze zo enthousiast zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zeg dat je zo in het lesgeven kleuren bent gerold! Erg leuke kaartjes zijn het geworden. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je lesgegeven hebt. Jullie hebben mooie kaarten gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig knutselen met een groepje dames. En leuk om een workshopje in elkaar te steken.
    Mooie kaartjes!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je had ijverige studenten Juf Carla.
    Leuk dat ze met een mooi kaartje huiswaarts konden keren.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk initiatief Carla! De dames hebben hun best gedaan, en met een heel mooi resultaat. Net als het voorbeeld natuurlijk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gezellig!!
    Ik wilde dat ik in de buurt woonde.
    Mooi eind resultaat, allemaal anders, maar toch hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen