Volgers

maandag 6 februari 2023

Achtergrond kaartje (Crafty Individuals)

Hallo allemaal,

Wanneer je zonder internet zit is er
tijd genoeg om kaartjes te maken.
De laatste 14 dagen al veel gemaakt
en nu ten huize van mijn zoon nog eens iets plaatsen.


Een achtergrondje ingekleurd met Distress Inkt.
Daarop de mooie achtergrondstempel CI-514 gestempeld
(Die heb ik onlangs in de webshop mogen uitkiezen, 
omdat ik gewonnen had met een Facebook challenge)
Vlinders en bloemen nogmaals gestempeld, uitgeknipt,
ingekleurd met Faber Castell Polychromos en met foamtape 
een beetje hoger opgeplakt.
Het vierkantje met het vogeltje is een afzondelijke stempel CI-184.
(Tweedehands  op de kop kunnen tikken)
Ingekleurd met Distress Inkt en Faber Castell Polychromos.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met deze leuke achtergrond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt prachtig!!! Zie dat ik een heleboel mooie kaartjes heb gemist, mooie DT kaartjes voor Beccy , wat een grappige en vrolijke kikkerkaart, gaaf hoor die krokodil van Dr. digi, mooi gekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren! En ja dat is echt een gave stempel... Groetjes Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig mixed media kaartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige mix media kaart Carla.
    Mooie achtergrond.
    Vervelend geen internet.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje met deze prachtige stempel Carla. Leuk effect om de vlinders nog eens erop te maken in kleur.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart, je hebt mooie kleuren met elkaar gecombineerd en mooi "gespeeld" met de diverse stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt Carla.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Carla. Heel anders dan gewoonlijk, maar ook erg mooi gedaan!
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw...mooie kaart heb je gemaakt, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach ook al internet perikelen wat vervelend Carla, ik hoop dat het snel wordt opgelost voor je want zo omslachtig om bij je zoon te kunnen plaatsen! Je achtergrond is super leuk met mooie stempels en erg mooi totaal plaatje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Carla
    Zo mooi die achtergrond!
    Heb je nog steeds geen internet wat vervelend zeg
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lastig dat je nog steeds geen internet hebt. Maar je hebt wel een heel mooi kaartje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ergens geeft het ook wel rust hè, dat je geen internet hebt, alhoewel het ook wel saai is, want je kan helemaal niet even gezellig bloggen of iets anders opzoeken.
    Maar zo aan deze kaart te zien vermaak jij je wel, want dit is toch weer een hele leuke kaart.
    Wat een mooie kleur blauw is dat lichte blauw,
    dat vind ik heel mooi bij de kraft en bruin tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kan me indenken dat je veel geknutseld hebt, zonder internet. Ook wel eens rustig, denk ik... maar we kunnen niet zonder eigenlijk. Je kaart is wel geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow een heel mooie kaart , prachtig van kleur . Misschien is dit wel een volgend winnaars kaartje!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is such a great card. Beautifully done.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oei oei, zonder internet ! Hopelijk is het intussen opgelost. Jouw kaartje is prachtig geworden ! Ik hou van de kleuren en de compositie ! Heel mooi ! Ik ben zelf mijn 'schade' ook aan het inhalen op het internet, door eindelijk eens bij mijn blogmaatjes langs te gaan 😉 Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen