Volgers

woensdag 24 oktober 2018

The Front Gate (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Nieuwe digital stamps van Beccy's Place zijn aanwezig 
in Beccy's Online Store en die kan je HIER vinden.
Ze noemen "The Front Gate".
Hieronder zien jullie mijn voorbeeldkaart 
die ik met eentje uit de set gemaakt heb.


In het midden van de kaart zien jullie de digital stamp uit de set.
Die heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Gemat op een mal van China.
De achtergrond heb ik gemaakt met enkele andere stempels en Distress Inkt.
De vogeltjeslijn is ook nog een mal uit China.


AANDACHT, AANDACHT
Je kan nog tot 31 oktober (12.00 u GMT) bij  Carlin's Kaartenparadijs
deelnemen aan onze  challenge
KAT + ZWART
en dan maak je kans om winnaar te worden 
en mag je digital stamps uitkiezen in Beccy's Online Store.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

12 opmerkingen:

  1. Prachtig, sfeervol kaartje, Carla!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Carla, a lovely card with the sunset behind, these birds visit our garden quite regularly. Have a wonderful week... Megan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Carla, heel mooi ingekleurd, en die achtergrond is ook super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi om ook de achtergrond van de kaart te stempelen Carla. Het geeft een hele mooie uitstraling en voegt echt iets toe aan het paneeltje waar de digi op staat. Top...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Carla,
    Ik vind de kaart een prachtig sfeertje hebben het klopt wat kleur en detail helemaal!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie kaart,Carla.Je hebt een prachtige achtergrond gemaakt bij de mooie stempel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Carla. Mooie digi is dit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Carla. Leuk hoe je de achtergrond hebt gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi zeg, zowel de achtergrond als de digi en dan ook nog de vogeltjes op de draad. Laat ze maar fluiten!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart Carla!
    Achtergrond super.
    Ik heb het niet zo op kraaien en roeken.Die maken erg veel lawaai, en cirkelen tegen de avond met 10 tallen boven ons huis.Moet ik altijd denken aan The Birds van Alfred Hitchcock
    Ben blij dat deze op je kaart staan,hahaha
    (Wat leuk dat er al 35 inzendingen zijn voor de Kat/zwart challenge)
    Fijn Zondag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen