Volgers

zaterdag 20 oktober 2018

Carlin's Kaartenparadijs, Challenge 3, reminder

Hallo allemaal,

Al de 20ste van de maand vandaag 
en dan plaatsen we onze reminder op Carlin's Kaartenparadijs.
Deze maand hebben we als dubbel thema
Kat + Zwart.
Voor sommige personen blijkbaar niet zo'n gemakkijk thema,
alhoewel je er toch veel kanten mee uitkan.
Vandaag wil ik jullie ook laten zien, 
dat er meer mogelijkheden zijn dan een Halloweenkaart 
en dat de kat niet altijd zwart moet zijn, 
maar dat je die kleur even goed op je papier kan laten zien.
Zie hier mijn inspiratiekaart.


Ik heb de digital stamp "The Three Tenors" 
van onze sponsor Beccy's Place gebruikt.
Je kan deze HIER vinden in Beccy's Online Shop
Ik heb hem helemaal ingekleurd met
Faber Castell Polychromos
Uitgesneden met een cirkelmal van Spellbinders
De kerstboom Lr0136 is van Marianne Design
Het mooie scrappapier mocht ik niet teveel verstoppen.
Het komt uit een prachtig scrappapiersetje uit China.
Kerstboom, cirkel en kaart gemat op zwart cardstock.


Doen jullie nog gezellig mee met onze 
Kat + Zwart
Cat + Black
challenge van Carlin's Kaartenparadijs ?
Je kan nog tot 31 oktober 12.00 uur (GMT) 
HIER je kaart/creatie plaatsen.

Fijn dat je even kwam kijken.
Het is altijd leuk om jullie reacties te lezen.
Groetjes,

17 opmerkingen:

  1. Grappig kattentrio. Leuk ingekleurd met de streepjesvacht. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart heb je ervan gemaakt, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dot van een kaart. Ik heb deze schatjes ook sl een keer mogen kleuren.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De zingende katten :) Leuk kaartje heb je ermee gemaakt Carla.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Carla,
    Leuk zeg dit digistempeltje, mooi ingekleurd
    mooi kaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk plaatje en mooi bewerkt op de kaart. Ik ga kijken of ik een poezenplaatje kan vinden er wil wel graag een keertje meedoen.Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke uitvoering van de zingende katten op de kaart!
    (met wat fantasie horen we het "kattengejank" er wel bij!)
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart hoor met superleuke stempel, je hebt er iets heel moois van gemaakt,
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf kaartje, Carla...je herinnert er me meteen aan dat ik deze leuke digi ook heb.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig zingend trio Carla,je hebt ze mooi op de kaart gezet.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha ze staan echt vol overgave te zingen Carla. Leuke digi waar je veel kanten mee op kunt. Je hebt er een muzikale kerstkaart mee gemaakt ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel leuk met die drie tenoren Carla! Hoop dat ze maar wat mooi staan te zingen, dat het geen kattengejank is...
    (ik dacht dat Puurs ergens tussen Gent en Antwerpen lag... erg hé, zo slecht in 'aardrijkskunde'...
    Naar Antwerpen is nu met een rechtstreekse trein een goeie 2 uur treinen, maar die is er niet in de vakanties... Maar als ik naar Elke ga, dan maak ik er meestal ook een shoppingdagje van...)
    Fijn weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat grappig, die zingende katten ! En je hebt er een heel mooie kaart mee gemaakt ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk is ie! Ik wil proberen nog bij jullie mee te doen, als ik een kat kan vinden.. :) Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fantastic card Carla, what a great idea to use them for Christmas! They sure look like they're singing their little hearts out. I like the addition of the Christmas tree and the black shadow, I also like the wonderful paper you used. Great job!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen