Volgers

vrijdag 10 augustus 2018

You're A Hoot (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Er zijn weer mooie, leuke digital stamps te verkrijgen 
bij Beccy's Place, genaamd "You're A Hoot".
Onze voorbeeldkaartjes hiermee gemaakt vinden jullie op haar blog
 en de mijne laat ik hier op mijn eigen blog ook nog eens aan jullie zien.
Ik vond hem wel leuk en nu ben ik nog benieuwd wat jullie ervan vinden ?


Dit uiltje komt uit de digital stamp set "You're A Hoot" 
en kan je HIER in Beccy's Online Store vinden.
Ik heb deze ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
De bloemetjes heb ik gemaakt met LIT-192 van Kreaxions 
en ingekleurd met Distress Ink.
Klimopblaadjes zijn gemaakt met CR1253 van Marianne Design.
Het hekje heb is zelf in elkaar getimmerd met scrappapier en splitpennen.


Challenge:
Crafty Animals: Challenge 17, Anything Goes
Kleuren met Potloden: Augustus challenge, Alles Mag

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

16 opmerkingen:

  1. Grappig dat uiltje Carla.ook mooi hoe je dat hek hebt gemaakt. Mooi kaartje!
    Groetjes ,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hi Carla
    Leuk kaartje heb je gemaakt dat hek spreekt me erg aan!
    Nog bedankt voor je leuke Hollandse felicitatiekaart die ik mocht ontvangen van je echt fijn om post te krijgen!
    Lief dat je me een tip geeft om een boekje te maken wie weet doe ik dat nog eens, alleen heb ik op dit moment er even minder tijd voor....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf je hekje gemaakt, wat ben je toch creatief ! Ziet er weer erg leuk uit , groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carla, heb je toch niet op je vingers geslagen tijdens het timmeren van het hekje ;P LOL. Het ziet er heel professioneel uit vind. Die uil is superleuk en mooi ingekleurd. Een kaart die een glimlach teweeg brengt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oe, wat een prachtig kaartje Carla ook je kerstkaartje van gisteren ziet er mooi uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooi hekje gemaakt, leuke digi en de bloemen zijn weer super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje met die grappige uil.
    Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je met mijnheer de uil gemaakt. Leuk dat hek als achtergrond.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en leuk detail op het hek.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha wat een grappige uil Carla
    Leuke kaart ook, hij laat je lachen.....
    Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo hier ben ik terug, je uiltje is heel mooi gekleurd en dat hek is ook al zo mooi vind ik. Een kaartje dat succes zal oogsten. Ook je kerstkaart is een leuke, je bent weer goed bezig hoor.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oehoe, wat een leuke kaart! :)
    De bloemen passen mooi op het hek.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart. Fijn dat je meedoet met onze challenge kleuren met potloden.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en war leuk dat je meedoet met onze challenge.

    Suc6 met het winnen en anders met de top 3.

    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen