Volgers

maandag 20 augustus 2018

Carlin's Kaartenparadjs, Challenge 1, 3de reminder

Hallo allemaal,

Vandaag plaatsen we voor onze 1st challenge van
Carlin's Kaartenparadijs 
onze laatste reminder.
Wat is het toch leuk om hiermee bezig te zijn,
vooral als je ziet dat het ondertussen al zo'n groot succes geworden is.
Voor onze
ALLES MAG + ALLES MAG
heb ik een kerstkaartje gemaakt.


Hierop staat Frank the Snowman,
een leuke freebie die je HIER tussen de freebies
van onze sponsor Beccy's Place kan  vinden.
Ik heb hem ingekleurd met Faber Castell Polychromos,
uitgeknipt en met foamtape opgeplakt.
Op de achtergrond zie je een scrappapiertje
met daarop een plaatje van een oude gekochte kerstkaart.
Af en toe iets recycleren is ook leuk.


Tot 31 augustus 12. uur  (GMT) 
kan je nog aan deze challenge deelnemen.

En ik neem  met dit kaartje ook deel aan volgende challenge:
Crafty Hazelnut Christmas Challenge: Anything Goes

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes,



16 opmerkingen:

  1. Je sneeuwpop ziet er gezellig uit, hij heeft er écht zin in. Leuk idee om oude kaarten te recyclen, het is weer een mooi nieuw geheel geworden zo, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kerstkaart, tof gerecycleerd, en een leuke sneeuwman ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kerstkaartje en soms doe ik dat ook wel hoor!Van een oude kaart recyclen! Leuk hé dat het zo'n succes is jullie challenge blog! Hopelijk blijft het zo!Veel succes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Carla,
    Mooi kerstkaartje met leuke sneeuwman, slim om te recyclen!
    Of ik nog mee doe aan de challenge weet ik nog niet, heb het gewoonweg wat druk vanwege veel werken, ik knutsel nu even wat minder jammer genoeg....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supergezellige winterkaart Carla!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Carla, mooi zoals het gerecycleerde kaartje past bij de sneeuwpop.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart Carla, hele leuke sneeuwpop en het plaatje past er perfect bij, echt weer top,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat gerecycleerde plaatje past perfect bij je mooi gekleurde sneeuwmannetje, knap!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch fijn dat Beccy zo'n leuke freebies ter beschikking stelt ! Je hebt er een hele vrolijke kaart mee gemaakt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd is dit! Ik word er vrolijk van. Mooie reminder heb je ervan gemaakt! En en succes is het zeker! Leuk dat er zoveel volgers zijn en zo zoveel deelnemende kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke sneeuwman ! Toffe kerstkaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen