Volgers

donderdag 19 april 2018

Winter

Hallo Allemaal,

Brrrr zo koud op mijn kaart en deze zit ik dan te maken 
terwijl het zo'n zonnig weer is 
bij een temperatuur van 28°C.
We moeten er toch voor zorgen dat we onze kaartjes 
klaar hebben tegen het einde van het jaar.


Hoe heb ik deze gemaakt ?
Met een stempeltje uit een setje van Craft Sensations 
(gewonnen met de sketch challenge bij Die Sketch-Tanten)
Deze heb ik ingekleurd met
Faber Castell Polychromos,
uitgeknipt en met foamtape opgeplakt.
Het leuke sneeuwlandschap op de achtergrond, 
heb ik gerecycleerd van een oude kerstkaart.
Uitgesneden en omkaderd met mallen uit China.
Vantussen mijn oude tekststickers een tekst gehaald,
'k vond die hier wel bijpassen.
De achtergrond heb ik met een embossingmal 
door de cuttlebug gedraaid.


Challenge:
Challenge 381, Anything Goes "Snowman or woman or family"


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

31 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om een oude kaart her te gebruiken. Mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk tafereeltje met die sneeuwman voorop! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige sneeuwman heb je gewonnen, Carla! En je hebt er een leuk sneeuwlandschap achter gemaakt.
    Fijne dag,
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk deze kaart !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, die sneeuwpop is leuk en mooi gekleurd!
    Knap winters kaartje bij zomerse temperaturen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. JE ziet de sneeuw smelten ;-). Leuke kaart is dit! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja we gaan gewoon door he, ook al is het schitterend weer.
    Was het hier ook bijna vergeten.....

    Fijne dag liefs Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk gerecycled Carla!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kaart, en tof gerecycleerd, mooie achtergrond ook ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan, deze set heb ik ook en ze zijn leuk die sneeuwmannetjes!Toevallig ben ik ook bezig geweest met een recycle kaart maar die zie je later! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart Carla,
    grappige sneeuwpop en een heel leuk landschapje op de achtergrond,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige winterse kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je een oude kaart hebt gebruikt. Een mooi geheel zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg lief kaartje, mooi
    Grtjs martina DT 52 WTC
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie winterse kaart,Carla.Schattige sneeuwpop en een mooi plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die is leuk Carla! Een winterse kaart bij tropische temperaturen šŸ˜Š
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tja, de temperaturen van je kaart en het huidige weer komen niet erg overeen haha.
    Maar ben blij met dit mooie weer, en je kaart is eveneens mooi.
    ( Toch een kleine overeenkomst)

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kerstkaartje Carla...en het sneeuwpopje zou zomaar kunnen smelten met deze warme dagen...hahaha

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kerstkaart Carla! Vind de kleuren ook heel mooi!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg leuk kaartje, zo'n tegenstelling met dit weer hƩ. Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Carla,
    Leuk kerstkaartje heb je gemaakt op deze zomerse dag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk hĆØ om nieuwe dingen met oudere gerecyclde materialen te gebruiken, leuk gedaan, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi om op deze manier een kerstkaart te recyclen Carla. Prachtige kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart Carla. Slim om iets her te gebruiken. Zo zie je masr niets weggooien wat je mooi vindt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig mooi kaartje Carla. Wat is de sneeuwpop grappig zeg! En nee de post heeft er juist niet lang over gedaan. Eer gister verzonden. En graag gedaan! Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart! Ik heb me net als volgster aangemeld bij je blog.
    groet en geniet van het mooie weer!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 381 - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. HĆ©, ik loop weer wat achter zie ik!
    Er staan hier weer enkele leuke, mooie kaarten extra op je blog die ik nog niet gezien heb. Je bent goed bezig zeg!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ben wat laat met mijn reactie, weinig thuis de laatste tijd...
    Prachtig kerstkaartje! tof met de sneeuwman voor je gerecycleerde sneeuwlandschapje!
    Gelukkige verjaardag, hopelijk wordt het een mooie dag, het zonnetje is alvast van de partij!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen