Volgers

zaterdag 28 april 2018

Vakantiestempel 5

Hallo allemaal,

Met mijn verjaardag er tussen heeft het lang geduurd 
om nog eens wat te doen met mijn stempeltjes 
die ik op vakantie had ingekleurd.
Ik had een communiekaartje nodig 
en met een sketch had ik dat snel klaar.


Het stempeltje is van Bugaboo.
Leuk toch voor iemand die vaak op de boerderij 
van zijn oma en opa komt.
Het weinige kleurwerk heb ik gedaan met 
Faber Castell Polychromos.


Challenge:
The Sketchy Challenge: #141 (sketch zie hieronder)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

14 opmerkingen:

  1. Een grappig plaatje Carla. Mooie kleuren op je kaartje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Carla,
    Wat een leukerd dit kaartje, mooi ingekleurd dat schaapje en koetje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met de mooi ingekleurde koe erop Carla.Wat heb je veel kaartjes gekregen op je verjaardag......leuk he?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaart Carla. Heel leuk met die koeien.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sketch Carla, met een gave digi.
    Je hebt een mooie kaart gemaakt voor een communicatie.
    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuke kaart met die grappige digi. Het DP vind ik ook mooi!
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurtjes samen ! Leuk kaartje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje voor de communicant en heel toepasselijk als hij vaak op de boerderij te vinden is!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker leuk en toepasselijk!
    Mooi kleuren bij elkaar en de sketch is ook leuke!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit leuke plaatje was voor jou een vluggertje om in te kleuren, de afwerking van de schets is ook heel mooi van kleur vind ik .
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een superleuke kaart,Carla.Wat een grappig stempeltje.Heel mooi ingekleurd.Mooie sketch.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt er een super geinig kaartje van gemaakt.
    Hele leuke uitwerking van de sketch.
    Kei leuk dat je met dit vrolijke kaartje meedoet aan onze challenge. Ik hoop dat je er ook bij onze volgende challenge weer bij bent.

    -xies- Renate.
    (DT The Sketchy Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke kaart, mooie sketch ook, en prachtige kleurkeuze!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen