Volgers

maandag 19 maart 2018

Schaapje

Hallo allemaal,

Ik was nog eens in mijn boekjes aan het bladeren 
en kreeg weer zin in een Kant en K(l)aartje.
Deze heb ik zelfs nog eens met een 3D-tje gemaakt, 
dat is langgeleden.
Zelf ben ik er niet zo gek van, 
maar hij gaat in mijn verkoopbakje 
bij de Communie en Lentefeest kaartjes.
Smaken verschillen en er zijn altijd wel mensen, 
die liever een 3D-tje zien, dan een stempel.

Dit heb ik ervan gemaakt

En zo stond het in 3D special
(Te eenvoudig vind ik)

Challenge:

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes
 Carla

11 opmerkingen:

  1. Lieve kaart,Carla met dit leuke plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat van jou is veel, veel mooier geworden vind ik.
    (ik denk dat ik dat plaatje ook nog ergens liggen heb)
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je er iets moois van gemaakt Carla, leuk met alle extra's
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie lentekaart. Jou uitwerking is veel mooier! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Carla,
    Ik vind het een lief lentekaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt het origineel helemaal omgetovert naar een totaal nieuw kaartje.
    Leuk dat je de uitdaging weer bent aan gegaan.

    -xies- Renate.
    https://bijnakantenklaartjes.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje! Best leuk, he dat omtoveren van kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen