Volgers

zaterdag 10 maart 2018

Prehistoric Party (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Vandaag kom ik, met heel veel plezier,  
jullie de nieuwe digital stamps van Beccy's Place laten zien.
O! o! wat zijn ze weer leuk.
Ik kon niet kiezen en heb ze dan maar alle 3 in mijn kaart verwerkt.
Deze kaart gaat naar Robbe, het 7-jarig kleinzoontje van mijn zus,
die onlangs een zware operatie heeft moeten laten doen 
en nog volop herstellende is.
Ik heb van mijn zus vernomen, dat er dino's op zijn gips staan,
dan gaan deze dino's ook vast wel in de smaak vallen.
'k Ben benieuwd wat hij ervan zal zeggen.


Het 3-luik is redelijk groot en moeilijk te fotograferen,
daarom hieronder nog eens elk luikje apart, 
om het beter te kunnen zien.




De digital stamps "Prehistoric Party" van je HIER 
in Beccy's Online Store vinden.
Ik heb alle plaatjes ingekleurd met 
Faber Castell Polychromos, 
daarna uitgeknipt en met foamtape opgeplakt.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 


16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en stoere kaart heb je voor Robbe gemaakt, Carla. Zeker weten dat tie hier erg blij mee gaat zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze kaart super leuk!! Hij zal er vast blij mee zijn. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat schitterend gemaakt voor Robbe. Hij zal er super blij mee zijn Carla. Hij zal al veel kaartjes hebben ontvangen zeker? En ongetwijfeld zullen er nog vele volgen.
    Mooie achtergrond heb je gemaakt en de dino's zijn mooi ingekleurd.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Carla,
    Wat een leuke creatie heb je gemaakt voor Robbe, zal hij blij mee zijn met die Dinoos!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart voor Robbe, die zal hij zeker heel leuk vinden. Echt mooi om er een drieluik mee te maken,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie drieluik voor Robbe. Ik had hem een kaartje gestuurd met een tovenaar die hopelijk een voorspoedig herstel voor hem tovert!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige leuke kaart! Daar zal Robbe blij mee zijn!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha ha, leuke dino's voor onze Robbe en daarbij nog een filmstrip met zijn naam in dat past ook bij hem want hij zegt dat hij "filmmaker" gaat worden.
    Je hebt dit knap gemaakt hoor zusje!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje heb je voor Robbe gemaakt! Deze dino's zijn lief zeg!! Het model van je kaart is ook geweldig! Mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die krijgt vast een ereplekje bij Robbe, wat ontzettend leuk gemaakt! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk kaartje vor Robby, hopelijk hersteld hij volledig.
    ik heb hier de laatste tijd heel wat leuke kaartjes zien verschijnen.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerd weer,Carla.mooie kleurtjes en schattige dino's.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kan me voorstellen dat het moeilijk kiezen was tussen de dino's. Ze zijn allemaal leuk. Mooie kaart heb je voor Robbe gemaakt met het drietal.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh Carla, die zijn zeker leuk en wat heb je een mooi drieluik gemaakt. Dat verdien je ook wel als je zo'n zware operatie hebt ondergaan. Ik weet zeker dat deze kaart een ereplaatsje krijgt. Gave dino's en mooie achtergronden heb je erbij gemaakt. Ik ben er ook weg van...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen