Volgers

zaterdag 16 februari 2013

Black & White

Dag lieve volgertjes,

De communie kaartjes even aan de kant, want vandaag laat ik jullie weer eens iets heel anders zien.
Deze kaart heb ik speciaal gemaakt om deel te nemen aan enkele challenges.
Voor het challenge blog van Joanna Sheen moet er een "Black & White" creatie gemaakt worden.
Voor de opdracht van deze week bij Beccy's Place is het "Anything But a Rectangle".
Voor de uitdaging bij de  Creatieve Zebra doe ik mee aan de "Bingo" en daar heb ik voor Cut/Die-Bloemen-Lint gekozen.


En het wou maar niet lukken om mijn kaart mooi op foto te krijgen.
Ofwel zag je de embossing niet, ofwel zag je het zwarte buitenrandje niet.
Ik heb hem wel 10 keer geprobeerd en deze, buiten gemaakt op de tuintafel, was dan nog de beste.

'k Vond het wel jammer dat ik bij deze kaart niet moest kleuren, want dat doe ik juist zo graag.
De digi komt van het blog Digital Two for Tuesday.
Andere ingridiƫnten van deze kaart:
Een Multi frame van Nellie Snellen
Creatable frame Lr0111 van Marianne Design
Pons FLP027 en FLP031 van Nellie Snellen
2 niet gekende ponsjes
Happy Birthday stempel uit een setje van Action
Lint voor het kleine strikje
Wit en zwart cardstock
Staandertje is zelf gemaakt (kan je vinden bij mijn labels: Werkbeschrijvingen-Patroontjes-Tutoarial)


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 

21 opmerkingen:

  1. Hoi Carla,
    Wat een prachtige, chique kaart is dit, heel mooi model, leuke stempel en prachtig dat zwart/wit.. super...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stijlvolle kaart is het geworden Carla, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla
    Wohhh super mooi in dat zwart wit .en wat een mooi model .geen kleurwerk maar het plaatje ziet er zo ook prachtig uit .
    Je kaartje met het meisje hieronder is ook er mooi .
    Succes met de Challenge .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch komt het stempeltje mooi uit in het zwart. Heel leuke frames heb je gebruikt !
    gr.
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem wel heel mooi hoor zo zwart wit.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap gedaan in zwart/wit, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Carla, heel mooi in het zwart/wit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bijzondere kaart, mooie stempel, leuke details!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Carla,zo mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige stijlvolle kaart zo in het zwart/wit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart. Ik vind hem schitterend. Superstempel heb je ook gebruikt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook al kon je hier niet kleuren het zwart en wit samen met die prachtige stempel en afwerking maakt het kaartje supermooi!
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Carla
    Ze zeggen weleens dat wit en zwart geen kleuren zijn, maar halleluja wat heb jij een prachtige kaart voor de dag getoverd, ik zit er met open mond naar te kijken ,,,zzzo mooi.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Carla. Zo mooi dat zwart/wit. Leuk ook eens een andere vorm kaart te zien :) De stempel past er helemaal bij.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Carla, this is fantastic! Black and white always looks so elegant and is perfect for just about any occasion. Well done on doing something other than a rectangle!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Even een test; mooie duidelijke layout Carla !
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely image and gorgeous details make this card wonderful my friend^_^
    Have a sweet day^_^
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A gorgeous black and white card. The shape looks fabulous and I love the pretty flowers.

    Thanks for joining the Joanna Sheen Challenge this time and good luck.
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen