Volgers

vrijdag 15 juli 2011

Waar ik trots op ben

Mijn eerste kaartje dat ik ga proberen op mijn blog te plaatsen.
Ik hoop dat het mij gaat lukken, want alles is hier nog zo nieuw, dus 'k ga nog veel moeten leren.
We zien wel hoe het gaat.


Een vintage kaart waar ik heel trots op ben.
Ik heb ze gemaakt voor mijn moeder haar verjaardag en er haar babyfoto in gebruikt.
Haken is één van haar hobby's, dus om de kaart nog wat meer persoonlijker te maken heb ik ook wat haakwerk in de kaart gebuikt (boordje om de foto, randje tussen de 2 scrapbladen en de roosjes)

Groetjes Carla

3 opmerkingen:

  1. Leuk die blog Carla!
    ik heb hem vandaag gevonden , wist niet dat je een blog had.
    maar het ziet er allemaal erg goed en professioneel uit.
    ik zal regelmatig een kijkje komen nemen
    heel veel succes ermee!
    groetjes Anne-marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben onder de indruk van het haakwerk, mijn vraag is hoe doe je dat precies?
    Is er op internet ergens uitleg over?
    Je maakt hele mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Els,

    Bedankt voor je complimentje.
    Haken heb ik, net als mijn moeder, heel veel gedaan.
    Vandaar dat ik het op deze kaart gebruikt heb.
    Door de jaren ervaring heb ik het zomaar in elkaar gestoken. Gewoon aan beginnen en zien wat het resultaat wordt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen