Volgers

donderdag 18 juli 2024

Keitof

Hallo allemaal,

Ik heb weer wat gelukssteentjes gemaakt
en met de fiets gaan droppen.
Tijdens een fietstocht van Landelijke Gilde Merchtem,
gedropt in het kasteelpark van WEMMEL (B) 





Gedropt in PUURS (B) aan de plukboerderij 't Lekkerland 
bij Lies, Tim en dochtertje Fien,
met de bedoeling dat zij deze steen zouden vinden.
Helaas kwamen ze te laat, 
ik kreeg al snel melding dat deze steen door iemand anders gevonden werd.




Tijdens een fietstocht van Landelijke Gilde Hamme,
onderweg in de Prindelstraat in HAMME (B) gedropt 




Gedropt op het blotevoetenpad aan het Fort van LIEZELE (B)




Vandaag gedropt bij iemand die ik goed ken, 
die 3 alpaca's heeft om wandelingen mee te doen.




Vandaag gedropt aan de bospoort van kasteel Hof Te Melis LIPPELO (B)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

9 opmerkingen:

  1. Je hebt er weer een hoop mooie nieuwe gemaakt! Lekker weer voor een fietstochtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze avond het steentje aan Hof Te Melis gevonden.
    Groetjes uit Malderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een nieuwe hobby bij! Heel leuk al die verstopte keien met leuk geverfde afbeeldingen. Haha, Gerda is meteen op de fiets gesprongen, ik had al gezien dat ze de laatste gevonden heeft. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave stenen allemaal, heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk!
    Ze zijn allemaal verschillend maar.heel mooi.
    Ik vind je foto's waar je ze net hebt gelegd altijd zo grappig, ik leef dan helemaal mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your blog is so beautiful, and I like the things that you post here every time I check in here to read article's I had the pleasure of working closely with Mr Pedro for several years as business partners. During the time that Pedro and his loan company team served as the Mortgage Representative for my home also for my business financing and he helped me closing off loans which really helped me in my business today, we were consistently far above our goal, and this can only be attributable to Mr Pedro's hard work. I appreciate your hard work and also big thanks to your team for helping me with a loan to grow my business. If you are looking for a loan of any kind, contact Mr Pedro on.... pedroloanss@gmail.com
    WhatsApp +393510140339 Mr Pedro is an honest loan officer working with a huge number of investors willing to finance any project.
    Thankfully,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alexander Juan30 juli 2024 om 03:57

    Anyone here looking for a loan ?
    Mr Pedro and his working loan company lend me a loan of 400000 Euro after going through some financial situation in my life, Mr Pedro work with a reputable loan company that give loans at the very low 2% rate of any loan kind that you wish to apply as long as you would make a return honesty and trust.
    Anyone looking for a loan can contact Mr Pedro on email: pedroloanss@gmail.com WhatsApp: +393510140339

    BeantwoordenVerwijderen