Volgers

dinsdag 16 juli 2024

Condoleance

Hallo allemaal,

Een vriend aan huis, die kwam helpen bij het zagen en kappen van al
de bomen die rondom onze weiden staan, is na zijn strijd
tegen kanker, vorige week donderdag op 74 jarige leeftijd overleden.
Volgende zaterdag is de uitvaart.
Ik vond dat ik hiervoor toch weer iets persoonlijks moest maken.
Misschien valt de kaart voor deze gelegenheid 
nogal druk uit, maar ik wou toch zijn bezigheid 
bij ons er op laten zien.


Fijn dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

14 opmerkingen:

  1. Erg mooi, Carla. Zo'n persoonlijke kaart zal zeker gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer een heel persoonlijke condoleancekaart Carla. Hij is heel erg mooi.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie persoonlijke kaart. Jeetje alweer iemand zo dichtbij jullie die er niet meer is, sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je heel persoonlijk weten te maken en dat zal meteen gezien worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook weer zo'n mooi kaartje wat je helaas nodig had. Jullie hebben wel een hoop sterfgevallen zo de laatste tijd hoor, sterkte!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige toepasselijke condoleancekaart, Carla
    Sterkte voor jullie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht hetzelfde, best nogal wat overlijdens in jullie omgeving, wat naar is dat. Maar het hoort bij het leven helaas en jouw kaart is heel mooi en toepasselijk. Sterkte, Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een heel mooie passende kaart gemaakt voor de nabestaanden voor jullie vriend. Het zal zeker herkend worden als heel persoonlijk. Veel sterkte!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het altijd heel mooi om iets persoonlijks te verwerken in een condoleance kaart. Het ging jou goed af, zie ik in dit bericht.
    Mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gecondoleerd met het overlijden van jullie vriend en sterkte gewenst. Je hebt een mooie persoonlijke condoleance kaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gecondoleerd, je hebt een mooie persoonlijke kaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your blog is so beautiful, and I like the things that you post here every time I check in here to read article's I had the pleasure of working closely with Mr Pedro for several years as business partners. During the time that Pedro and his loan company team served as the Mortgage Representative for my home also for my business financing and he helped me closing off loans which really helped me in my business today, we were consistently far above our goal, and this can only be attributable to Mr Pedro's hard work. I appreciate your hard work and also big thanks to your team for helping me with a loan to grow my business. If you are looking for a loan of any kind, contact Mr Pedro on.... pedroloanss@gmail.com
    WhatsApp +393510140339 Mr Pedro is an honest loan officer working with a huge number of investors willing to finance any project.
    Thankfully,

    BeantwoordenVerwijderen