Volgers

zondag 21 april 2024

Jarig !!!

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik jarig.
Ik schrik van mijn leeftijd, al 63 jaar.
Straks komen de kinderen en kleinkinderen
om dit te vieren met koffie en gebak.
Er hangt een gezellige sfeer in huis,
door al die mooie kaartjes die ik van
jullie deze week heb ontvangen.
Dank je wel hiervoor.
In de loop van volgende week maak ik
hier nog een blogpost over.

Gisteren heb ik nog wat kaartjes kunnen afwerken.
Stempeltjes had ik al ingekleurd 
in ons verblijfje toen we vorig weekend
naar ArtSpecially zijn geweest.
Eén van de kaartjes laat ik vandaag al zien.
Ik vind dit zo'n lieve stempel.
Speciaal ingekleurd met een ros poesje,
zodat het er op lijkt dat mijn lievelingspoes, Mila,
voor mijn verjaardag me een mooi 
boeket bloemen komt geven.


Het stempeltje heb ik ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden
De tekststempel is van Leane, nieuw uit een setje van op de beurs.


CHALLENGE:

Kleuren met Potloden : April challenge, Alles Mag

Kaartjes Inspiratie Challenge : zeg het met bloemen

Cheerful Sketches : April challenge - sketch (zie sketch hieronder)
3de deelname

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

23 opmerkingen:

  1. Carla van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik wens je een hele fijne gezellige dag.
    Je kaartje is weer super mooi.
    Leuke digi mooi ingekleurd.
    Geniet van je dag.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful sketches.
      Groetjes Elle-Jeanne

      Verwijderen
  2. Van harte met je verjaardag en wens je een heel gezellige dag vandaag. Mooi kaartje heb je gemaakt met het lieve poesje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wens je een fijne dag. Je maakte een super schattig kaartje met poesje Mila erop, die leuke stempelset van Leane heb ik ook gekocht,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele gezellige dag gewenst met elkaar .
    Een heel leuk kaartje wat je vandaag laat zien
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG 🎂🥳💐
    Wat een lief stempeltje op je kaartje, prachtig gemaakt.
    Geniet van je verjaardag met de familie.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooooooi gekleurd hoor, zo zeg je kan dat zo goed.
    Heel leuk kaartje en ik zag meteen dat je "onze" sketch gebruikt hebt.
    Bedankt voor het meedoen. Je 3de alweer, de sketch is dan ook wel heel erg leuk, vind ik.
    Geniet er volop van vandaag, gefeliciteerd en hele fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Carla, en het is maar een cijfer. Maak er samen met je familie een mooie dag van. Ik hoop dat de post mijn kaartje ook bezorgd heeft en anders is het vast nog onderweg. Je kaartje is een echt dotje ik dacht eerst dat moet er eentje van LOTV zijn maar ik had het mis.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via deze weg ook Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Carla. Maak er een gezellige dag van met je familie.
    Je kaart is prachtig met deze schattige stempel, past helemaal bij je verjaardag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Je laat een mooie kaart voor je verjaardag zien, heel lief. Mooi gekleurd en de papiertjes passen er perfect bij.
    Dankjewel dat je meedoet bij Cheerful Sketches en bij Kleuren met Potloden.
    Fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart. Gefeliciteerd met je verjaardag. Wordt vast een gezellige namiddag. Wij mogen straks onze voetjes onder tafel schuiven op de communie feest van onze kleinzoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor de taart was het nog een beetje te vroeg voor mij maar ik kon het niet laten om je proficiat te komen wensen met je verjaardag. Geniet verder nog van je dag.
    Het plaatje dat je al kleurde tijdens ons verblijf heb je heel mooi afgewerkt!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje Carla
    Mooi ingekleurd dit leuke poesje
    Een hele fijne verjaardag vandaag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je 63-ste verjaardag Carla. Je hebt een hele lieve kaart gemaakt met die leuke poes, heel mooi ingekleurd. Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag, geniet ervan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd !!!!
    Mooie kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Carla ik kom je nog vlug feliciteren, ik ken het gevoel van ongeloof ivm je leeftijd. Je poesje brengt je een mooi boeket, weer zo mooi gekleurd. Die stempel heb ik ook nog maar al een eeuwigheid niet meer tegen gekomen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik had vanmorgen al gereageerd volgens mij. Mooie kaart.
    Leuke kaart, dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk dat poesje en van harte nogmaals met je verjaardag (het kan nog...). Ik hoop dat je een heel leuke dag hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk kaartje Carla en nog van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh.... ik zie dat we op dezelfde dag jarig zijn!!! ik mocht 60 worden.
    mooie kaart!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Je kaart is een toppertje, erg mooi! Enne.. niet schrikken hoor van je je leeftijd! ik word zaterdag alweer 69, paar jaartjes ouder dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog van harte gefeliciteerd, hopend een mooie dag gehad. Een mooie kaart heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo'n lief kaartje en een heel lief stempelafdrukje!

    BeantwoordenVerwijderen