Volgers

maandag 26 februari 2024

Seasonal Gate (2) Contributor bij Beccy's Place

Hallo allemaal,

Zoals ik gisteren al zei,
kom ik jullie vandaag het tweede kaartje showen
dat ik met de "Seasonal Gate set" gemaakt heb.
En deze ziet er totaal anders uit.
Van de winter gaan we naar de lente / zomer.
Kippetjes scharrelen in de voortuin en de lavendel staat volop in bloei.


De mooie digital stamp "Seasonal Gate" van Beccy's Place
ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
Het kippetje op het hek heb ik er nog extra bij gedaan.
Dat vond ik wel leuk.
Ze gaat nog eens kijken of er nog verjaardagspost is gekomen.


De digital stamp set "Seasonal Gate" kan je HIER
in Beccy's Online Store vinden.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla



12 opmerkingen:

  1. Wat leuk bedacht!
    Zo zie je meteen dat je met deze digi alle kanten op kan.
    Leuk hoor.
    De kleuren zijn zo mooi, dat Lila, ik hou ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en idd zo anders, leuk met de kippetjes er bij.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorjaars kaart! Jij laat perfect zien hoe je met één en de zelfde stempel heel verschillende kaarten kan maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke voorjaarskaart Carla.
    Buiten is het al goed te zien.
    Al die mooie voorjaars bloemen .
    De lente inzicht.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is heeeel anders, maar zeker zo mooi en leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verschil met je vorige kaart met deze digi, echt helemaal lente en leuk met het kippetje erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke en mooie verjaardagskaart en de extra kip staat er geweldig bij op het hekje!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Flink kleurwerk deze digi. Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd, Carla
    En wat een verschil met de vorige, ik vind ze beiden prachtig, ook deze met de kipjes zo leuk!
    Mooi kleurwerk
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Frisse kaart in deze mooie kleuren en weer prachtig kleurwerk !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart en heel mooi gekleurd. De kerstkaart met deze stempel is ook heel mooi.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen