Volgers

donderdag 15 februari 2024

Festive Robin

Hallo allemaal,

Ik had gewonnen met een challenge en
voor mijn prijs mocht ik een digital stamp uitkiezen
in de shop bij LeighSBDesigns.
Festive Robin heb ik gekozen en die werd mij
vandaag verzonden.
Eerst mijn poestwerk gedaan en dan meteen 
met deze leuke digital stamp aan de slag gegaan.
Nog net mijn kaart kunnen fotograferen, een kwartiertje 
later zou het al te donker zijn.
En omdat het een kerstkaart is, kan ik hem nog plaatsen bij 
Ook nog op het nippertje.


Ik heb de digital stamp ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

22 opmerkingen:

  1. Wat een schattige digi en je hebt hem mooi ingekleurd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie digi van het roodborstje Carla.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt dat lieve roodborstje prachtig ingekleurd Carla. Dat is een mooie prijs en je hebt er een hele mooie kerstkaart van gemaakt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie digi koos je uit en zo mooie ingekleurd!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie digi, dit roodborstje. Prachtig ingekleurd en mooi kaartje heb je ermee gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief roodborstje, Carla. Mooi gekleurd. Leuk om er meteen mee aan de slag te gaan!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Grotjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief vogeltje en je hebt hem ook al zo snel en mooi gekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je het roodborstje supermooi ingekleurd, je kaartje is weer helemaal top,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke digi heb je uitgekozen met het leuke roodborstje, Je hebt het prachtig ingekleurd, en er een leuke kaart mee gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een scheetje van een roodborst en mooie kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een leuke robin, snap dat je voor deze digi bent gegaan mooie kaart mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een schitterende kaart met een lieverd van een roodborstje.
    Gezellig dat je ons weer een kerst/winterkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52wTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart met het leuke roodborstje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje met het roodborstje
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi.
    Het rode borstje, wat heb je dat mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje met het roodborstje Carla. Leuk dp en wat heb je het roodborstje mooi ingekleurd. Dat inkleuren met potloden vind ik altijd zo knap gedaan!
    Fijn weekend, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat kijkt het roodborstje lief, je hebt het heel mooi ingekleurd (zoals altijd)!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattihg roodborstje, Carla
    Goede keuze!
    En supermooi gekleurd en verwerkt tot mooie kerstkaart
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooierd, de poinsettia's maken het geheel mooi af. De mooie digi heb je mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooie digi en prachtig gekleurd. Zo’n leuke vogeltjes, ik zie ze hier bijna dagelijks.
    Fojn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kaartje en erg leuke digi! Hier heb ik het Roodborstje helaas al even niet meer gezien of gehoord, jammer.

    BeantwoordenVerwijderen